هفته پنجم لیگ برتر با انجام 3 بازی امروز دنبال می‌شود تا تنها یک بازی گسترش فولاد و پرسپولیس باقی بماند؛ دیداری که گفته می‌شود بعد از دو دیدار تیم ملی در روزهای 9 و 14 شهریور (به ترتیب مقابل کره جنوبی و سوریه) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۰۰

رویای صعود شگفت‌انگیز

سیاه‌جامگان از 4 بازی قبلی خود 4 امتیاز گرفته و آخرین امتیاز در دیدار پرحاشیه مقابل پرسپولیس بود. دیداری که به نظر همه کارشناسان داوری، در آن ظلمی آشکار در حق پرسپولیس صورت گرفت. سیاه‌جامگان از بازی هفته قبل مقابل صدرنشین یک امتیاز بادآورده به دست آورد و حالا در رده دهم جدول است. شاگردان اکبر میثاقیان برای آن‌که به وضعیت فصل قبل دچار نشوند، از همین هفته‌های ابتدایی به دنبال امتیاز می‌گردند. آنها اگر از بازی خانگی امروز 3 امتیاز بگیرند با جهشی خیره‌کننده به رده پنجم جدول خواهند رفت. در برابر آنها تیم بحران‌زده نفت قرار دارد که هر لحظه امکان فروپاشی آن وجود دارد. حمید درخشان اگرچه سعی کرده به این تیم سروشکل بدهد؛ اما تیم او اکنون در رده سیزدهم جدول است و تنها 4 امتیاز دارد که 3 امتیاز آن را از برد مقابل تیم تازه لیگ برتری شده و کم تجربه سپیدرود به دست آورده است.

موتور پیکان نیم‌سوز شده

پیکان فصل قبل را با عنوان ششمی به پایان برد و هنوز مشخص نیست چه بلایی بر سر این تیم آمده که پیکان سرحال فصل قبل اکنون در قعر جدول است؛ با دو شکست و تنها دو امتیاز از دو تساوی. مجید جلالی اگر می‌خواهد بلای بی‌مهری مدیران با سرمربیان ناموفق بر سر او نازل نشود، خیلی زود باید تیم خود را از این وضعیت نجات دهد. او امروز این فرصت را دارد که در ورزشگاه شهدای شهر قدس، ورزشگاه خانگی پیکان به یک برد باارزش دست پیدا کند. در برابر تیم او فولاد قرار دارد که با سیروس پورموسوی سرمربی جدید از 4 بازی 7 امتیاز گرفته و اگر 3 امتیاز بازی امروز را بگیرد تا رده چهارم بالا می‌رود و اگر این برد با اختلاف دو گل باشد، فولاد را به رده سوم هم خواهد برد.

صدرنشین؟ مگه داریم؟

خیلی‌ها بعد از صعود پارس جنوبی به لیگ برتر، این تیم را مهمان یک فصله لیگ برتر می‌دانستند؛ اما این تیم حرف‌های دیگری زده. 10 امتیاز از 4 بازی و ایستادن در خانه شماره 2 جدول. حالا پارس جنوبی از بازی امروز، حداقل یک امتیاز می‌خواهد تا برای دو هفته صدرنشین لیگ برتر شود. مهدی تارتار البته از این بازی بیرون از خانه هم برد می‌خواهد. استقلال خوزستان تیم یازدهم جدول لیگ برتر با 5 امتیاز هنوز درگیر مشکلات مالی است. ویسی در لیگ پانزدهم این تیم را قهرمان کرد و به سپاهان پیوست تا از این تیم کنار گذاشته شود. او حالا به تیمش برگشته. تیمی که یک پنجم بازیکنان 3 فصل قبل را هم ندارد و به دنبال اکسیری به نام اسکناس می‌گردد. باید دید استقلال خوزستان با همین بضاعت می‌تواند سدی در برابر صدرنشینی پارس جنوبی شود؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها