پلان آخر

شوخی ترسناک با طراح جلوه‌های ویژه

طراح جلوه‌های ویژه فیلم و سریال‌ها در برنامه خارج از کادر شبکه آی‌فیلم سعی کرد، تصور عمومی به این حوزه را تغییر دهد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۹۲

محسن روزبهانی گفت که کار او و همکارانش، فقط آتش زدن و سوزاندن نیست. بلکه برگ درختی که در اثر باد در فیلم یا سریال به هر سو می‌رود نیز مربوط به این حرفه است. وقتی صحبت سمت جلوه‌های ویژه سریال حضرت یوسف‌(ع) و لحظه ایجاد باران کشیده شد، وی گفت که تولید باران در صحنه سینما و تلویزیون خیلی دشوار است، چنان‌که حتی حاضر است ده انفجار انجام دهد، اما باران ایجاد نکند. وقتی از روزبهانی درباره ترس سوال شد، پاسخ داد اصلا نمی‌ترسد که در همین لحظه عوامل برنامه به شوخی و بدون اطلاع، ترقه‌ای پشت او انداختند که با خنده‌اش همراه شد.

اجرای پرماجرای صندلی داغ

احمد نجفی در برنامه شب فیروزه‌ای مثل همیشه حضور گرم و پرنشاطی داشت. اجرای برنامه صندلی داغ اولین موضوعی بود که نجفی صحبت‌های متفاوتی درباره‌اش کرد. او در پاسخ با ذکر یاد مرحوم حمید آخوندی تهیه‌کننده کار، از اتاق فکر قوی این کار سخن گفت و این‌که در قسمت‌های اول انتقادهای فراوانی به او و شیوه اجرایش در برنامه می‌شد البته بعد از چند هفته، نظرها تغییر کرد و مثبت شد. نجفی با اشاره به این‌که هیچ‌گاه از شوخی‌های برنامه‌های طنز با نحوه اجرایش، ناراحت نشده و حتی آنها را تشویق هم کرده است، گفت: در سال‌های دور در شبکه تهران یک نفر تماس گرفت و گفت برای تماشای برنامه او در شبکه تهران هر دفعه از قزوین به تهران سفر کرده و آن را می‌دیده است.

بهترین تابستان زی نوری

مجری مسابقه جادوی صدا در برنامه سینما و دوبله، صحبت‌هایش را با داستان چگونگی علاقه‌مندی به دوبله شروع کرد. افشین زی نوری گفت که ورودش به این حرفه از طریق بازیگری بوده است، ظاهرا سال 1370 در یک سریال تلویزیونی بازی کرده و پس از پایان فیلمبرداری از سر کنجکاوی روزی به استودیو رفته و دیده که عده‌ای مشغول همان سریال هستند و یک نفر هم به جای او در حال صحبت کردن است. همانجا به دوبله علاقه‌مند می‌شود و اوایل دوبله سریال‌های موفقی مثل بهترین تابستان من و ماجراهای اسب سیاه را انجام می‌دهد . هنگام انجام دوبله به او پیشنهاد اجرا می‌شود که پس از تست بلافاصله اجرای برنامه پخش زنده را هم به‌عهده می‌گیرد.

بازگشت آقای حکایتی

بهرام شاه‌محمدلو در برنامه خندوانه، دوباره در قالب آقای حکایتی راوی داستانی تصویری شد. موضوعی که حسابی او را سر شوق آورد. شاه محمدلو با اشاره به دلتنگی‌اش برای این برنامه گفت که از پخش آخرین سری آقای حکایتی 22 سال می‌گذرد. البته او در ادامه وعده ساخت اثر سینمایی و سریالی مرتبط با آقای حکایتی را داد. در این برنامه از داوود رشیدی که اقوام شاه محمدلو است نیز یاد شد. او درباره این هنرمند فقید گفت از سال قبل تا امروز فوت داوود رشیدی را باور نکرده و فکر می‌کند به سفر رفته و بازمی‌گردد تا دوباره تئاتر کار کنند. خاطره‌اش از تغییر چهره و زدن موی سرش از ته برای سریال گرگ‌ها هم جالب بود. اولین بار وقتی با آن قیافه به خانه رفته بچه‌ها با دیدن او فرار می‌کنند به گمان این‌که یک نفر آمده، آنها را بدزدد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها