رئیس سازمان توسعه تجارت از صفر شدن تجارت ایران و عربستان خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچگونه صادراتی به مقصد این کشور نداریم و وارداتی هم از سوی عربستان صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۳۶
تجارت ایران و عربستان صفر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،مجتبی خسروتاج - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این که همچنان در بخش هایی مانند مواد غذایی شاهد عرضه محصولات عربی هستیم، اظهار کرد: سیاست ایران همواره توسعه روابط با کشورهای همسایه بوده و هیچ یک از آنها را تحریم نکرده ایم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود:حال اگر یک یا چند کشور در روابط تجاری خود با ایران محدودیت قائل شده اند بحث دیگری است. اما ما هیچ مشکلی نداشته و هیچگونه مصوبه و قانونی دال بر قطع همکاری با کشورهای منطقه نداشته و به بخش خصوصی هم در این زمینه تذکری ابلاغ نکرده و مانع فعالیت آنها نشده ایم.

وی ادامه داد: اکنون تجار ما می توانند از تمامی کشورهای همسایه واردات و صادرات داشته باشند. حال اگر کشوری بر اساس شرایط خودش نمی خواهد از ایران کالایی وارد کند بحث دیگری است اما ما تابع قوانین خودمان هستیم و تا امروز قانونی مبنی بر محدودیت در روابط تجاری کشورها نداشته‌ایم و هیچگونه محدودیتی در این بخش قائل نشده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها