به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند نوکیا 9 در سایت frandroid منتشر شده است که توسط یه کاور پوشانده شده و با دیدن آن متوجه می‌شویم که نوکیا در این گوشی از پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده کرده است، البته این تصاویر ظاهر کامل گوشی را نشان نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۹۳
تصاویر جدیدی از نوکیا 9 فاش شد!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک دیجی رو،‌ طبق شایعات منتشر شده، صفحه نمایش این گوشی 5.3 اینچ (5.27 اینچ طبق گزارش CPU-Z) با رزولوشن QHD و با حداکثر روشنایی 530 نیت می‌باشد و قابلیت Always On در این گوشی وجود خواهد داشت.

سایر مشخصات نوکیا 9 شامل پردازنده اسنپدراگون 835 همراه با 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 7.1.1 با رابط کاربری Pixel-like، می‌شود. همچنین این گوشی از شارژ سریع نسخه 3.0 پشتیبانی می‌کند.

نوکیا در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده کرده است. 2 لنز 13 مگپیکسلی نوید یک دوربین عکاسی قوی و جذاب را می‌دهد. در کنار این دوربین فلش LED دوگانه قرار گرفته است.

با توجه به شایعات، نوکیا 9 مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد و باید منتظر معرفی و قیمت آن بمانیم. اگر این محصول نوکیا قیمت معقولی داشته باشد، قطعا فروش خوبی در انتظار آن است!

-

-

-

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها