معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نیمه نخست سال جاری خانه جوان در استان هرمزگان تشکیل شود تا به عنوان تشکلی در حوزه جوانان فعالیت کند.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۶۰

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز اکرمی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به مصوبه جلسات گذشته در این نشست نمایندگان سمن‌ها نیز حضور یافتند و مطالبات خود را بیان کردند تا مدیران بدانند که جوانان چه خواسته‌هایی دارند. وی افزود: با توجه به درپیش بودن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت جوانان، برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت جوانان باید از خود جوانان نظرسنجی شود که به چه کلاس‌ها و دوره‌هایی در این ایام نیاز دارند. اکرمی تصریح کرد: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان باید طبق خواسته‌ها و نظارت قشر جوان تدوین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: سال گذشته 46 جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سراسر استان هرمزگان برگزار شد.

غلامعلی دانشور افزود: در حوزه ازدواج جوانان نیز بیش از 40 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی دولت یازدهم توسط بانک‌ها به 28 هزار زوج جوان در استان هرمزگان پرداخت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها