
به گزارش جام جم آنلاین، او به دلیل خدمت سربازی مجبور به ترک پرسپولیس شد و به تراکتورسازی رفت تا افتخار بزرگ قهرمان شدن با سرخ های پایتخت در لیگ شانزدهم را از دست بدهد. او هر چند بابت این موضوع بسیار ناراحت است اما با توجه به اینکه کسری خدمت سربازی خورده به زودی به پرسپولیس برمی گردد و بابت این موضوع بسیار خوشحال است.
او پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد که به ناراحتی او بابت جدایی از پرسپولیس برمی گردد:

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند