لبخند گل های لاله به میهمانانش+تصاویر

پژوهش ها نشان می دهد نگاه کردن به گل باعث برانگیخته شدن احساس شادی، آرامش و طراوت، مثبت اندیشی و دوری از غم و اندوه می شود. در واقع ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده، اما مهم جهت کسب آرامش و تلطیف روح و روان آدمی است که در این بین کاشتن گل و گیاه و یا دریافت هدایایی مانند گل می تواند بیش از هر چیز شادی و طراوت را به انسان هدیه دهد.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۷۴
لبخند گل های لاله به میهمانانش+تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ،براساس یافته های پژوهشگران لبخند، اولین واکنش نگاه کردن به گل یا دریافت آن است که حتی به مدت طولانی روی حالات روانی فرد تأثیر گذاشته و رفتار او را به سرعت دگرگون کند، به طوری که افرادی که در محیط اطرافشان،منزل، محل کار گل و گیاه دارند بیش از دیگران آرام، مهربان، شاد و با گذشت هستند وحتی می توانند این حس را با رفتار مثبت خود به دیگران منتقل کنند. از این روست پژوهشگران توصیه می کنند همواره یک شاخه گل یا یک گلدان کوچک گل در معرض دید خود داشته باشید.

از آنجا که کشورما به دلیل دارا بودن شرایط آب وهوایی مختلف از موقعیت های مناسبی برای پرورش گل برخوردار است چند سالی است که از این ظرفیت ،بهره برداری های مناسبی در مناطق مختلف برای پرورش گل و آشتی با طبیعت صورت گرفته است .به همین منظور در فصول مختلف جشنواره های مختلفی نیز برگزار می شود که همواره با استقبال خوب مردم نیز همراه بوده است.جشنواره گل وگیاه محلات ، گل های نرگس بهبهان،گل های داوودی و رز از جمله این جشنواره هاست و اکنون نیز جشنواره لاله های کرج در حال برگزاری است.

دیروز که اولین آدینه پس از افتتاحیه این جشنواره بود، ازدحام جمعیت شورو نشاط خاصی را درمیان لاله های زیبای کرج بوجود آورد.

مرجان سادات مساعد مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در دومین روز از بر پایی جشنواره لاله ها از بازدید بیش از ده ها هزار نفر خبر داد و گفت:استقبال بی نظیر مردم دراین مدت نشان از رضایتمندی شهروندان است.

وی با اشاره به دو برابر شدن تعداد پیاز ها،رنگ و واریته پیازها نسبت به سال گذشته اظهار داشت: افزایش تنوع و طراحی منحصر به فرد لاله ها که با عث خلق مناظر خارق العاده ای در این مکان شده است همچنین برگزاری برنامه های مختلف در جشنواره امسال موجب شده حال و هوای جشنواره لاله ها ی امسال متفاوت تر از سال گذشته شود و استقبال پر شور مردم نیز ظرف مدت دور روز شادی و نشاط را بیش از پیش به این باغ زیبا افزوده است.

روحیه شهروندان با کارو زندگی رابطه مستقیم دارد

سید حسین گلدانساز رئیس دانشکده پردیس کشاورزی تهران نیزدر افتتاحیه جشنواره لاله ها رابطه روحیه شهروندان با کار و زندگی را مرتبط به هم بیان کرد وگفت: طراحی های منحصر به فردی که در جشنواره لاله ها با ظرافت و دقت خاص انجام شده است باعث بالا بردن حس زیبایی شناسی در بین شهروندان شده و تاثیر مثبتی در زندگی شخصی و اجتماعی آنها خواهد داشت.

وی اقدامات سازمان پارکها ی شهرداری کرج را در خصوص ایجاد چنین محیط فرح بخشی ارج نهاد و گفت: این امر در نهادینه کردن فرهنگ فضای سبز بسیار مهم بوده و باعث بالا بردن انگیزه و علاقه در بین شهروندان در حفظ محیط زیست وفضای سبز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
ایكاش فكری هم به حال ترافیك فوق العاده وحشتناك مسیر و پاركینگ مناسب میكردن
ارام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
۰
۰
چه عجب با این تصاویر و خبرت دلمون شاد شد .شما جام جم بیشتر خبر های حادثه ای می زارین چرا

نیازمندی ها