لژیونر سابق والیبال روی نیمکت تیم ملی

سعید رضایی، لژیونر سابق والیبال دومین دستیار ایرانی ایگور کولاکوویچ، در تیم ملی شد. فدراسیون والیبال قبلا با سعید رضایی برای همکاری‌اش با خوآن سیچلو برای تیم امید مذاکره کرده بود اما او به خاطر مشغله کاری این پیشنهاد را رد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۵۲

خودش درباره رد این پیشنهاد می‌گوید: وقتی مربی تیم امید بودی و قهرمان آسیا شدی، دوباره پیشنهاد کار در همان تیم را به تو می‌دهند، اما می‌گویند جایگاهت مشخص نیست! من البته مشغله هم داشتم اما دوست داشتم با سیچلو کار کنم. با این حال یعنی چه که جایگاهت مشخص نیست؟! من به پیشنهاد همکاری در تیم ملی امید امسال گفتم نه، به خاطر این که جایگاهم مشخص نبود. چون طرح کادی نیستم. مربی ام. مربی که طرح کادی نمی‌شود.

فدراسیونی‌ها که قبلا می‌گفتند کولاکوویچ دستیار دوم ایرانی‌اش را از میان مربیان حاضر در اردوی تیم ملی دعوت می‌کند، به جز کامبیز یعقوبی و عزیزخانی مربی دیگری برای کمک به اردوی تیم ملی نرفته است. این اتفاق نیفتاد و فدراسیون خودش دست به کار شد و این بار به عنوان آینده‌سازی در مربی‌گری با رضایی برای حضور در تیم ملی مذاکره کرد و بله را از او گرفت. لژیونر سابق والیبال ایران که سابقه بازی در سری A ایتالیا را دارد، اکنون نشستن روی نیمکت تیم ملی را تجربه می‌کند. بعد از مربیگری در تیم پیکان و تیم امید، او با ok به فدراسیون، دوباره با پیمان اکبری همکار شد؛ سرمربی تیم پیکان و تیم امید والیبال.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها