با معرفی ویژگی استوریز در فیسبوک، استوریز در اینستاگرام و Status در واتس اپ کاملا مشخص است که فیسبوک هیچ ابایی از کپی برداری از یکی از ویژگی های برجسته ی اسنپ چت ندارد. با توجه به اینکه فیسبوک چند سال پیش تلاش بسیاری برای تصاحب اسنپ چت از خود نشان داد، می توان نتیجه گرفت که فیسبوک بدین ترتیب قصد دارد تعدادی از قابلیت های اسنپ چت را بدون تصاحب آن به دست آورد.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۵۵
شوخی اسنپ چت با فیسبوک

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، جالب اینکه کمپانی اسنپ، کمپانی مادر اسنپ چت، تا کنون در این خصوص سکوت اختیار کرده ، اما حالا با شوخی اول آوریل خود پاسخ لازم را به فیسبوک داده است. به گزارش Recode، اسنپ چت یک فیلتر مخصوص اول آوریل را طراحی کرده که وقتی کاربر در داخل اپلیکیشن اسنپ چت یک سلفی می گیرد و بعد به سمت راست سوایپ می کند که از این فیلتر استفاده کند، چیری که اتفاق می افتد یک اسکرین شات با نمایی آشناست.

بله، به نظر می رسد بالاخره اسنپ چت تصمیم گرفته به فیسبوکی ها با آخرین فیلتر خود که کاملا مشابه اینستاگرام است در خصوص کپی برداری از قابلیت استوریز طعنه ای زده باشد. این شوخی بسیار جالب است و به نظر نمی رسد که اسنپ چت واقعا از فیسبوک برای این کپی برداری رنجیده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها