باهنر: روحانی ریزش آرا دارد

دبیرکل جبهه پروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصولگرایان به روحانی امیدی ندارند، گفت: باید مراقب باشیم انتخابات با افشاگری‌های باربط و بی‌ربط و اتهام‌زنی‌ها آلوده نشود.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۱۹
باهنر: روحانی ریزش آرا دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه سالی که گذشت موفقیت‌های بسیاری به دنبال داشت، اظهار داشت: به لحاظ امنیتی سال خوبی داشتیم اگرچه زخم دل ما به خاطر جنگ‌های نیابتی در منطقه، ترورها، قتل‌ها و کودک‌کشی‌ها افزون شد، اما مدافعان حریم حرم، خوش درخشیدند و خبرهای خوشی از پایان جنگ با تکفیری‌ها به گوش می‌رسد.

باهنر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روحانی پارامترهای مثبت و لرزان برای رای آوری مجدد در انتخابات دارد گفت: پارامتر مثبت این است که روسای جمهور معمولا به جز دوره اول که عزل شد و فرار کرد و بعد رجایی که به شهادت رسید، همه دو دوره ای بوده اند.

وی افزود: اما پارامتر لرزان این است که آقای روحانی تنها رییس جمهوری بوده که کمتر از ۵۱ درصد آرا را نصیب خود کرد. این رای لرزانی بود.

باهنر ادامه داد: از طرف دیگر هر کسی در جریان اجرایی کشور مستقر باشد، کارهایی را انجام می دهد که قابل محاسبه است اما توقعات غیرقابل محاسبه است.

وی با بیان اینکه روحانی ریزش آرا دارد که باید آن را جبران کند گفت: البته ریزش و رویش همیشه بوده اما روحانی برای موفقیت باید تلاش کند تا رویش هایش از ریزش هایش بیشتر شود.

باهنر با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما هیجانی است و مردم به برنامه ها چندان رای نمی دهند گفت: در نظرسنجی هایی که تا ۲۴ ساعت مانده تا انتخابات انجام میشود، ۱۷ تا ۱۸ درصد مردم عنوان می کنند که با وجود تصمیم برای حضور در انتخابات، معلوم نیست می خواهیم به چه کسی رای بدهیم.

وی با بیان اینکه رای اوردن یا نیاوردن روحانی بستگی به این دارد که رقیبش چه کسی باشد اظهار داشت: انقلابیون یا اصولگرایان اگر با نامزدهای متعدد بیایند، می تواند یکی از عوامل شکست رقبای روحانی باشد اما اگر متحد شوند، احتمال پیروزی بالا می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
آقای باهنر دیر به عرض تان رسانده اند.هر وقت به وعده های عمل نكرده دولت تدبیر و امید فكر می كنند داغشان تازه می شودو هروقت پرداخت حقوق های نجومی به مدیران ومسئولان و وزراء یاد مردم می آید دود از سرمردم به هوا می رود با این اجرای عدالت كه در جامعه اجراء می شود.

نیازمندی ها