سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در گفتگو با جام جم آنلاین عنوان کرد؛

حقوق 24 میلیونی شامل همه مدیران نمی شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه خبر مصوبه مجلس در خصوص حقوق 24 میلیونی مدیران را رد کرد و گفت: این رقم جعلی و و تکذیب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۹۲
حقوق 24 میلیونی شامل همه مدیران نمی شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در واکنش به خبر تصویب سقف قانونی حقوق مدیران به ۲۴ میلیون تومان توسط مجلس با غیر واقعی خواندن این رقم به جام جم آنلاین گفت: رقم مذکور به پیشنهاد رییس قوه و در صورت تأیید شورای حقوق و دستمزد آنهم برای برخی از مدیران قابل اجراست، لذا عمومیت ندارد. بنده این افزایش حقوق را تکذیب می‌کنم.

گفتنی است: نمایندگان در نشست علنی خود و در جریان بررسی لایحه برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران اعاده شده از سوی شورای نگهبان براساس تبصره یک ماده ۳۱ به موضوع افزایش ۶۰ درصدی دریافتی مدیران رای مثبت داد.

در این خصوص احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس اینگونه واکنش نشان داد: که در صورت تصویب این قانون مدیران می‌توانند ماهانه تا ۲۴ میلیون تومان دریافتی داشته باشند، در حالی که ما سقف حقوق‌ها را در همین قانون تعیین کرده و دریافتی ۲۴ میلیونی مدیران در قبال حقوق ۸۰۰ هزار تومانی کارگران یا حقوق یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معلمان، حقوق نجومی به شمار می‌رود و برای جامعه قابل قبول نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
همسر وفرزندان مدیران در تعطیلات در بهترین هتلها اقامت میكنند وبهترین رفاهیات را دارند كارگر وكارمند هم در مسافرتها در چادرمسافرتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
این حقوق های نجومی كه قانونی شد و هیچوقت هم سواره از پیاده خبر نداره. 800 هزار تومان كجا و 24میلیون تومان كجا. معنای عدالت را هم فهمیدیم
الف مرندی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
شما نگران هستید كه مدیران اگر حقوق شان كم باشد كار نكنند بخاطر همین حقوق مدیران را تا 24 م تومن مجاز كردید ولی به نظر من اونقدر نیرو فعال هست كه با 4 م تومن حقوق هم همون پست رو قبول میكنه تازه بهتر هم كار میكنند . چون مدیران قبلی اگه كارشون خوب بود این نتیجه كار نمی شد.!!!!! خودم بیكارم امادم بیام سركار با ماهی 2 تومن.

نیازمندی ها