جوایز نفرات و تیم‌های برتر مسابقات تنیس روی میز و دارت جام فجر در رده‌های بانوان و آقایان موسسه جام جم اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۴۷
اهدای جوایز نفرات و تیم های برتر جام فجر در موسسه جام جم

به گزارش جام جم آنلاین ، در نشستی صمیمانه که با حضور دکتر عنادی رئیس موسسه و مدیر مسئول روزنامه جام جم برگزار شد، ابتدا سید اکبر یعقوبی مدیر روابط عمومی موسسه و مسئول کمیته برگزاری مسابقات، ضمن تشکر از اهتمام و اراده رئیس محترم موسسه و همچنین دکتر بالسینی معاون اداری و مالی موسسه در زمینه برگزاری مسابقات، به تشریح کلیات برگزاری و کم و کیف مسابقات پرداخت. در ادامه دکتر عنادی، با اشاره به ضرورت ایجاد محیطی پرنشاط و شاداب برای همکاران، بر ادامه اقداماتی اینگونه در آتیه تاکید نمود.

وی با یادآوری حس وفاق و همدلی بین همکاران در قالب مسابقات ورزشی، ثمربخش بودن و کیفی‌تر شدن فعالیت‌های اداری را نتیجه این همراهی و همگرایی دانستند.
در پایان این مراسم، جوایز نفرات و تیم‌های برتر مسابقات از سوی دکتر عنادی به برگزید‌ه‌گان اهداء شد.


در این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، در رشته تنیس روی میز انفرادی، آقایان مهیار عربی مقام اول، احمد پاک سیرت مقام دوم و علیرضا طیاری مقام سوم را از آن خود کردند.
در مسابقات تیمی این رشته نیز تیم جام جم متشکل از آقایان عربی، نوری، الماسی، نقی پور و ثابت به مقام اول و قهرمانی نائل شدند. تیم امید متشکل از آقایان اسلامی فرد، پاک سیرت، کلایی، طیاری و یزدان پرست نیز به مقام دوم رسید.
در مسابقات تیمی دارت خانم‌ها، تیم متشکل از خانم‌ها هیلدا حسینی‌خواه، نیوشا عباسی و بیتا نوروزی حائز رتبه اول و تیم متشکل از خانم‌ها فاطمه خانوردی، لیلا طاهر و فهیمه کیانخواه حائز رتبه دوم و تیم متشکل از خانم‌ها فاطمه عودباشی، پونه شیرازی و سهیلا فلاحی موفق به کسب رتبه سوم شدند.
در رسته مسابقات انفرادی دارت نیز خانم‌ها مریم فلاحی به مقام اول، اعظم سادات سیدبرقی به مقام دوم و نسترن نعمتی به مقام سوم دست یافتند.
در مسابقات انفرادی دارت آقایان، مقامهای اول تا پنجم به آقایان میثم اسماعیلی، سعید آقایی، رضا کاظمی، حجت‌الله اکبرآبادی، و نوید قهرمانی تعلق گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها