منصوریان به بازیکنان استقلال

دربی تمام شد، فقط به ذوب‌آهن فکر کنید

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال دیروز به بازیکنان استقلال گفت که برد در دربی برایش تمام شده است و باید تمرکزشان را روی بازی‌های باقیمانده بگذارند. استقلال یکشنبه توانست در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود، پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۰۱

برای منصوریان، اما این برد خیلی زود تمام شد چراکه استقلال بازی‌های حساسی پیش‌رو دارد. این تیم روز پنجشنبه در دیداری حساس به مصاف ذوب‌آهن می‌رود. آنها پس از این بازی هم سریع راهی امارات می‌شوند تا مقابل الاهلی قرار بگیرند. آنها دوم اسفند با الاهلی بازی دارند و هفت روز بعد هم باید با التعاون عربستان در عمان بازی کنند. منصوریان دیروز خطاب به بازیکنان استقلال گفت: دربی برای ما تمام شد. تا شب گذشته باید برای این برد خوشحالی می‌کردیم. آن مسابقه برای ما تمام شد. فقط به ذوب‌آهن فکر کنید. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. اول ذوب‌آهن و سپس الاهلی. بعد از این دو بازی هم تمام تمرکزمان را روی بازی با التعاون می‌گذاریم.

منصوریان ادامه داد: نباید به هیچ وجه مغرور شویم. تازه از این به بعد روزهای سخت‌تر ما از راه رسیده است. هوادار استقلال همیشه برد می‌خواهد و اصلا این نیست که دربی را برده‌ایم، دیگر کارمان تمام شده، اتفاقا تازه‌کار ما شروع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها