به گزارش جامجم آنلاین به نقل از تک شات، به همین دلیل است که سونی و بسیاری دیگر از کمپانی ها، بروزرسانی نرم افزاری را در چند مرحله برای محصولات خود عرضه می کنند. در چند روز اول معمولا بروزرسانی در اختیار تعداد نسبتا کمی از کاربران قرار می گیرد. این افراد بروزرسانی را دریافت و نصب می کنند و کمپانی منتظر بازخوردهای آنها از مشکلات احتمالی که در زمان عرضه نسخه بتا مشخص نشده است می ماند. این انتظار ممکن است از یک تا چند روز به طول انجامد. اگر گروه اول با مشکلی مواجه نشوند، سپس بروزرسانی برای عده بیشتری ارسال می شود اما وضعیت همچنان مورد کنترل قرار می گیرد. بر اساس اندازه ی بروزرسانی نرم افزاری، یک کمپانی ممکن است یک بروزرسانی نرم افزاری را در چندین مرحله ارایه کند تا در نهایت عرضه آن به تمامی کاربران را آغاز کند. این بدین معنی است که اگر مشکلی دیده شود، کمپانی با کاربران ناراضی کمتری روبرو خواهد بود. این دقیقا همان چیزی است که برای سونی رخ داده است: به نظر می رسد که همه کاربران مشکل پخش صدا از طریق اپلیکیشن های سوم شخص را تجربه نکرده اند، اما سونی به دنبال علت این مشکل گشته و در فکر رفع آن برآمده است تا بتواند مجدداً عرضه این بروزرسانی را از سر بگیرد.
به نظر میرسد پنج مدل از محصولات سونی مشمول توقف ارسال اندروید نوقا شده اند. سه مدل مربوط به خانواده اکسپریا زد 5 یعنی اکسپریا زد 5 کامپکت، اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 پریمیوم و دو مدل دیگر دو تبلت اکسپریا +Z3 و اکسپریا Z4 هستند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
مشكل دیگرتر اینكه سرعت گوشی كم شده و همینطور انگار كیفیت تصویر هم همینطور
لطفا اگر دستتون به جایی میرسه به این شركت اطلاع دهید