چند روزی است شایعاتی درباره انتقال آندرانیک تیموریان به استقلال شنیده می‌شود. کاپیتان سابق تیم ملی که سال‌های پایانی فوتبالش را سپری می‌کند، نیم‌فصل بسیار بدی در ماشین‌سازی داشت و حالا می‌خواهد به صورت رسمی از این باشگاه جدا شود.
کد خبر: ۹۸۶۶۰۱

چندی پیش بود که حتی خبر رسید باشگاه پرسپولیس هم خواهان جذب این بازیکن است و حتی برانکو با آندو دیدار داشته است.

تیموریان اما استقلالی است و همیشه گفته دوست دارد پیراهن آبی را به تن کند. به همین دلیل منصوریان سراغ او رفت و برای کارش هم دلیل داشت.

آبی‌ها با آن که یکی مثل امید ابراهیمی را در میانه میدان دارند، ولی همچنان به دنبال یک رهبر و یک بازیکن با تجربه‌تر می‌گردند. تیموریان تا همین چند وقت پیش کاپیتان تیم ملی ایران بود و از نظر منصوریان می‌تواند همان رهبری باشد که تیمش را به جلو حرکت دهد.

تیموریان و منصوریان در این زمینه با هم صحبت کرده‌اند و به توافق قطعی هم دست یافته‌اند. به همین دلیل اگر در روزهای آینده به صورت رسمی این قرارداد امضا شد تعجب نکنید. منصوریان در این رابطه گفته است: «آندو بازیکن خوب و با تجربه‌ای است و می‌تواند در میانه میدان به ما کمک زیادی کند.»

نکته اینجاست که حضور تیموریان اگر با فیکس بازی کردنش همراه باشد، او را به کاپیتان اول تیم تبدیل می‌کند. خسرو حیدری در استقلال نیمکت‌نشین است و مهدی رحمتی هم فعلا جایی در ترکیب ندارد. بدین ترتیب بازوبند کاپیتانی به آندو می‌رسد. البته در این باره بحث زیاد است. حضور آندو در پستی است که استقلال با ترافیک بازیکن روبه‌روست.

امید ابراهیمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، میثم مجیدی و فرشید باقری، پنج هافبک دفاعی استقلال هستند که برای حضور در ترکیب رقابت دارند. البته احتمال جدایی مجیدی و باقری از تیم بسیار زیاد خواهد بود، بویژه حالا که تیموریان هم می‌خواهد به استقلال ملحق شود. با ورود این بازیکن به احتمال فراوان اسماعیلی به یک خط جلوتر می‌رود و از بین امید و روزبه، یکی نیمکت نشین می‌شود تا به آندو بازی برسد. نکته اینجاست که فعلا روزبه صد در صد آماده نیست و بتازگی تمریناتش را آغاز کرده است. با این حال میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در این خصوص گفت: اصلا هیچ نامه یا درخواستی از سوی باشگاه استقلال به ما ارسال نشده است. باید این درخواست مطرح شود تا ما بعد از مشورت با هیات مدیره و سرمربی تیم، نتیجه را اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها