نقد و بررسی بازی «رزیدنت اویل ۷»

بازگشت به اصل

یکی از بهترین بازی‌های استراتژی که بسیاری از ما با آن خاطره داریم، سری بازی‌های Commandos است که البته سه نسخه‌ اول استراتژی همزمان بودند و نسخه‌ چهارم به یک اکشن اول شخص تبدیل شد!
کد خبر: ۹۸۳۸۴۷
نینجا‌های کوماندو

این مجموعه نوع خاصی از استراتژی همزمان را به مخاطب ارائه می‌کرد که به جای حرکت دادن گروه‌های بزرگ سربازان یا ساخت و ساز ساختمان‌های خاص، به مدیریت و استفاده تاکتیکی از توانایی‌های تعداد مشخصی کاراکتر توجه کرده بود. یعنی تعدادی شخصیت داستانی در اختیار بازیکن قرار داده می‌شد که هر کدام تخصص‌ و توانایی‌های منحصر‌به‌فردی داشتند تا بازیکن را در مسیر رسیدن به اهداف هر مرحله یاری کنند. این ساختاری است که به نوعی در آن سال‌ها رو به فراموشی رفته بود یا بازی‌هایی که گذری به آن زده بودند، همچون بازی‌های کلاسیک سفت و سخت با بازیکن برخورد نمی‌کردند. اینک Shadow Tactic Blades of the Shogun برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و به نوعی می‌توان آن را فرزند خلف سری بازی‌های Commandos نامید، چراکه شباهت‌های ساختاری زیادی دارند.

خزیدن در تاریخ جنگ‌های ژاپن

داستان بازی از دوره‌ تاریخی Edo در ژاپن آغاز می‌شود، جایی که پنج شخصیت که البته همه‌ آنها از ابتدای بازی در دسترس نیستند توسط یک Shogun به خدمت گرفته می‌شوند تا رفته رفته مفهوم صلح را بین مردم و جامعه ترویج داده و با مجرمان و توطئه‌گرانی که مانع حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور شده‌اند، مبارزه کنند.

ضمیمه کلیک جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها