تصویربرداری مجموعه مستند «امید نو» با موضوع موفقیت‌های ورزشی دختران نوجوان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۸۳۲۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، نازنین‌رقیه میرزایی، تهیه‌کننده مجموعه مستند «امید نو» گفت: این مجموعه انعکاس تلاش دختران ورزشکار ایرانی است که علاوه بر رعایت پوشش کامل و اخلاق اسلامی توانسته‌اند در صحنه رقابت‌های جهانی با افتخار ظاهر شده و پرچم ایران را به اهتزاز درآورند و با همت خود و حمایت خانواده موفقیت‌های ورزشی شایان توجهی کسب کنند.

وی افزود: در این مجموعه موفقیت دختران 12 تا 23 ساله با هدف الگوسازی برای دختران نوجوان ایرانی به تصویر کشیده می‌شود.

میرزایی اظهار کرد: شخصیت‌های این مجموعه افرادی هستند که علاوه بر رعایت شأنیت دختر ایرانی با تلاش و پشتکار در رشته‌های مختلف ورزشی برای کشور ایران افتخارآفرینی کرده‌اند. ضمن آن که تصویربرداری مجموعه نیز به اتمام رسیده و این مجموعه هم‌اکنون در حال تدوین است و بزودی پس از طی مراحل لازم جهت پخش به شبکه امید تحویل می‌شود.

وی ضمن اشاره به کوتاهی رسانه‌ها در انعکاس موفقیت ورزشکاران دختر تاکید کرد: در قسمت آخر این مجموعه مساله انعکاس ضعیف و نامناسب رسانه‌ای موفقیت دختران ورزشکار با حضور پیشکسوت مطبوعات ورزشی، آقای بهمن زمان‌آبادی به نقد و بررسی گذاشته خواهد شد.

مجموعه مستند امید نو در 26قسمت 13 دقیقه‌ای به سفارش مرکز اوج کودک و نوجوان ساخته و بزودی از شبکه امید سیما پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها