حمله قهرمان جهان این بار به انتخاب یوسف کرمی

ساعی: رفتارپولادگر خنده‌دار شده است

هادی ساعی معتقد است پولادگر با انتخاب یوسف کرمی برای حضور در کمیسیون ورزشکاران به تکواندو خیانت کرده است. پرافتخارترین ورزشکار ایران در المپیک درخصوص تغییرات تیم ملی تکواندو و استعفای مقانلو و ذوالقدر، سرمربی و رئیس سازمان تیم‌های ملی گفت: این رفتارها کار همیشگی پولادگر است. همیشه سعی کرده دسته پایین‌ترها را قربانی کند. قبلا اولین نفری که قربانی می‌شد مربی بدنساز بود. در دوره‌های مختلف شاهد بودیم مربی بدنساز تیم از جمله بهرامی، مهماندوست یا افشار از تیم کنار رفتند. در زمانی که تیم نتایج بدتری گرفت رسیدند به استعفای مربی و سرمربی‌های تیم که مهماندوست، عسگری، کریمی، بی‌باک و... بودند. اکنون نیز به بخش مدیر فنی رسیده است. البته کم خاصیت‌ترین گزینه‌ تیم ملی مدیر فنی بود و فکر می‌کنم در این سال‌های آخر سازمان تک‌نفره هیچ تاثیری روی تیم ملی نداشت.
کد خبر: ۹۸۰۴۳۱

قهرمان جهان ادامه داد: نمی‌دانم در ادامه چه کسی را قربانی خواهند کرد. فکر می‌کنم دیگر باید به استعفای داوران و کارمندان فدراسیون برسیم! ما نگران گزینه بعدی مربیگری تیم ملی هستیم. انتخاب‌های تکواندو از روی کارشناسی نبوده است. اگر از اول تصمیمات درستی گرفته می‌شد امروز تکواندو به این مشکل و جایگاه نمی‌رسید. تیم ملی اسمش رویش است. باید همه چیزش تیم ملی باشد. مقانلو به‌تنهایی نمی‌توانست کاری کند.

ساعی با اشاره به صحبت‌های پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو گفت: من یک مصاحبه از آقای پولادگر دیدم که واقعا متاسفم برای ورزش کشور که چنین کسانی در ورزش هستند و می‌خواهند با عوام‌فریبی صندلی خود را نگه دارند. یک زمانی می‌گفتند دین داریم. حالا هم می‌گویند بدهی داریم. آقای پولادگر شما بروید. نفر بعدی بدهی‌های شما را می‌دهد!

ساعی با اشاره به معرفی یوسف کرمی به کمیسیون ورزشکاران گفت: فدراسیون جهانی اعلام کرد کشورها شاخص‌ترین ورزشکاران خود را معرفی کنند که پولادگر تشخیص داد کرمی از من شاخص‌تر است. به نظرم بزرگ‌ترین خیانت را پولادگر به من کرد. من جایگاه خود را در تکواندوی دنیا دارم؛ اما پولادگر فراموش کرده هادی ساعی چند سال برای تکواندوی این کشور زحمت کشیده است. پولادگر در آذربایجان حضور نداشت. همه به رفتار او می‌خندیدند که چطور هادی ساعی در ایران حضور دارد، اما یوسف کرمی به عنوان بهترین ورزشکار معرفی می‌شود. امیدوارم آن‌قدر توانایی داشته باشند که از یوسف کرمی بخوبی حمایت کنند که به هیأت اجرایی راه پیدا کند. من با یوسف کرمی مشکلی ندارم و با هم خیلی دوست هستیم، اما جایگاه بین‌المللی تکواندوست که باید این جایگاه برای ورزش کشور حفظ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها