قتل خونین، سرانجام عشق یک دختر به بازیگری

مرد سالخورده که دختر 40 ساله‌اش را در تهران به قتل رسانده بود، در جلسه دادگاه مدعی شد به خاطر انحراف اخلاقی دختر خود را کشته است.
کد خبر: ۹۶۷۸۹۱
قتل خونین، سرانجام عشق یک دختر به بازیگری

به گزارش جام‌جم، در این پرونده مرد 65 ساله، اردیبهشت سال گذشته دختر خود را در جنوب تهران با ضربه‌های چاقو به قتل رساند. او بعد از دستگیری در بازجویی گفت: دخترم از دوران دبیرستان انحراف اخلاقی داشت و در این مدت خیلی از دستش عذاب کشیدم. بارها از او خواستم تا دست از این رفتارهایش بردارد، اما او به حرف‌هایم گوش نمی‌داد. این اواخر هم قصد داشت بازیگر شود. شب وقتی خوابید، با چاقو سراغش رفته و چند ضربه به بدنش وارد کردم.

پس از تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه که به ریاست قاضی زالی برگزار شد، مادر مقتول گفت: هیچ شکایتی از همسرم ندارم.

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: بشدت پشیمانم. کارم سخت بود و نتوانستم نظارت کافی بر رفتار او داشته باشم تا کار به اینجا نکشد. او دو بار خودکشی کرد. یک بار قرص خورد و یک بار هم رگ دستش را زد. رفتار او باعث شد دست به این کار بزنم. پس از دفاعیات این مرد، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علیرضا
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
بسیار كار خوبی كردی. باید زودتر این كارو میكردی مرسی
رض
-
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
خدا شفات بده شاید اصلا اینی كه این دیونه گفته نباشه بعضیا به شغل بازیگری حساسن واین یه نوع جنونه اگر توهم این فكرو داری واقعا بیماری ازكجا معلوم كاری خودش نكرده به خاطر گند كارش دخترو كشته درضمن جون انسان برای تو بی ارزشه
حسین
-
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
خیلی از بزرگان و مشهوران و موفق ها از بدو تولد موفق نبودن.
خیلی هاشون خیلی دیر و با یك تغییر در سبك زندگیشون اون موفقیت رو بدست اوردن.
ایشون فرصتی كه خدا به فرزندش داده بود را تاب نیاورد.
ای كاش همه ما بتوونیم خشممان رو كنترل كنیم. ای كاش حساب كسی را به پای كسی ننویسیم كه حسابرس خداست.
پسر نوح بد بود ولی كسی نمیگوید نوح بد بود.
نوح فرزندش را نكشت...از ترس
اینكه ابرویش برود
او پیش خدا ابرو داشت...

نیازمندی ها