سرقت مزدا به‌خاطر دختر مورد علاقه

سرکرده یک باند تبهکاری زمانی که متوجه شد دختر مورد علاقه‌اش شیفته خودروی مزداست، با کمک همدستانش 14 ثانیه ای، خودروی مزدا سرقت می‌کرد و به او هدیه می‌داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۸۳
سرقت مزدا به‌خاطر دختر مورد علاقه

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران شکایت کرد که خودروی مزدای وی در یکی از محله‌های تهران پارک بوده که سرقت شده است.

با دستور قاضی میروکیلی، تحقیقات ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری سارقان در حالی آغاز شد که آنها با شکایت‌هایی مشابه رو به رو شدند که نشان می‌داد این خودروها بعد از سرقت لوازم داخل آنها رها شده‌اند.

در ادامه تحقیقات ماموران با شکایت‌هایی در ارتباط با سرقت لوازم داخل خودروهای پژو 206 و 405 نیز روبه‌رو شدند که معلوم شد افرادی که به این سرقت‌ها و دزدی خودروهای مزدا دست زده‌اند اعضای یک گروه حرفه‌ای هستند.

سرانجام ردپای شش دزد سابقه‌دار در این پرونده‌ها به‌دست آمد و ماموران در ادامه به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، آنها همراه یک دختر جوان به اتهام سرقت صد فقره دزدی اموال داخل خودرو در شهرری و اطراف آن بازداشت شده و چند هفته‌ای است که در زندان به سرمی‌برند. آنها برای تحقیقات به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران منتقل شده و به دزدی‌هایشان اعتراف کردند.

وحید سرکرده باند به افسر تحقیق گفت: من و همدستانم در زندان با هم آشنا شدیم و بعد از آزادی دزدی‌هایمان را از سر گرفتیم. ابتدا در تهران و اطراف آن با شناسایی خودروهای پژو 206 و 405 ، لوازم داخل این خودروها را سرقت می‌کردیم. در تهران 200 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و 30 دستگاه خودروی مزدا و در شهرری هم یکصد فقره سرقت لوازم داخل خودرو داشتیم. در جریان دزدی لوازم خودروها دختر مورد علاقه ام چون تبحر زیادی در رانندگی داشت، پشت فرمان می‌نشست و ما را از محل‌‌های سرقت فراری می‌داد.

وی ادامه داد: دختر مورد علاقه‌ام شیفته خودروی مزدا بود به‌خاطر این‌که او را خوشحال کنم خودروهای مزدا را 14ثانیه‌ای و ماهرانه سرقت می‌کردم و با آن در شهر گشت می‌زدیم.

با اعتراف سرکرده باند، دختر مورد علاقه‌اش به افسر تحقیق گفت: سال 95 با وحید که هم‌محلی‌مان بود، آشنا شدم. او از علاقه من نسبت به خودروی مزدا با خبر بود و هر زمانی که به ملاقاتم می‌آمد خودروی مزدایی را با خود می‌آورد که ساعاتی این خودرو در دستم بود و من که شیفته سرعت بودم در اتوبان‌های شهر با آن رانندگی می‌کردم.

متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها