نماینده اورژانس اجتماعی با حضور در دادسرای جنایی درخواست کرد تنها بازمانده قتل عام خانوادگی در شهرک آزادی، تحت سرپرستی اداره بهزیستی قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۶۵۹۸۴

به گزارش جام‌جم، ظهر جمعه گذشته زنی جوان به نام فرزانه درجریان درگیری خانوادگی، شوهر، دختر و پسرش را کشت؛ سپس دختر ده ساله‌اش را زخمی کرد که او از مرگ نجات یافت. زن جوان قصد خودکشی داشت که با دخالت همسایه‌ها ناکام ماند.

در ادامه بازپرس محسن مدیر روستا با حضور در بیمارستانی که متهم به قتل بستری بود، به بازجویی از فرزانه پرداخت که او به قتل سه عضو خانواده‌اش و زخمی کردن دختر خردسال دیگرش به نام مهیا اعتراف کرد و گفت: «12 سال است بیمارم و تحت درمان روانپزشک هستم. به خاطر سوءظن به همسرم مرتکب این جنایت شدم.» همزمان با این اعترافات دیروز زنی که نماینده اورژانس اجتماعی یکی از مناطق اداره بهزیستی تهران است، با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران درخواست کرد، مهیا برای حفظ جانش به بهزیستی منتقل شود.

وی به بازپرس جنایی گفت: از زمانی که متوجه این جنایت خانوادگی شدیم، برای بررسی وضع دختر ده ساله که در این قتل‌عام خانوادگی زنده مانده است، به بیمارستان رفتیم. او زخمی و وحشت‌زده بود، باورش نمی‌شد مادرش مرتکب این جنایت شده است. این زن ادامه داد: با او که حرف زدیم، بسیار ناراحت بود و گریه می‌کرد. از ماجرای روز جنایت برایمان گفت و این که مادرش بیمار بوده و قرص می‌خورده است. ممکن است این دختر خردسال آسیب روحی بیشتری ببیند و در کشمکش میان دو خانواده پدری و مادری‌اش دچار مشکلاتی شود و مورد حمایت قرار نگیرد. می‌خواهیم او را به طور موقت تحت حمایت بهزیستی قرار دهیم تا شرایط زندگی وی بهتر شود.

با توجه به درخواست نماینده بهزیستی، بازپرس جنایی از پلیس آگاهی خواست تا درباره نگهداری این کودک ابتدا از خودش پرس‌وجو کنند که نزد چه کسی می‌خواهد زندگی کند. همچنین از خانواده پدری او تحقیق کنند که آیا می‌خواهند از نوه‌شان نگهداری کنند یا نه؟ اگر آنها کودک را قبول نکردند و کودک هم نخواست نزد آنها بماند، می‌تواند به طور موقت مورد حمایت اداره بهزیستی قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها