معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

افزایش قیمت مسکن مهر منتفی است

8390 واحد مسکن مهر پرند با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۷

به گزارش جام‌جم، در این مراسم 8390 واحد مسکن مهر در پروژه کیسون فاز 6 و همچنین سه پروژه مذهبی ـ فرهنگی به ارزش تقریبی 4 هزار میلیارد ریال و ستاد فرماندهی انتظامی در شهر جدید پرند افتتاح شد.

علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل شرکت عمران پرند در این مراسم با ارائه گزارشی از روند تکمیل واحد‌های مسکن مهر گفت: برای هر واحد مسکن مهر 54 میلیون تومان پول نیاز است که از این مقدار 24 میلیون سهم متقاضی و مابقی از طریق سیستم بانکی تامین شده است.

وی افزود: حدود حجم ریالی هزینه‌شده درخصوص افتتاحات در پرند به مناسبت هفته دولت، 510 میلیارد تومان برآورد شده که حدود 450 میلیارد تومان آن بابت مسکن مهر از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی است و 55 میلیارد تومان برای ساخت مدارس از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پرند و همچنین 5 میلیارد تومان نیز جهت احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، مجتمع فرهنگی و هنری، مرکز آموزش‌های علوم قرآنی و مسجد از محل منابع داخلی شرکت عمران پرند هزینه گردیده است.

طاهری با بیان این‌که تمام تلاش شرکت عمران پرند، تکمیل واحد‌های مسکن مهر و تسریع در ارائه خدمات به مردم است، اظهار کرد: ما آمادگی کامل داریم تا برای تامین نیازهای روبنایی شهر، زمین مورد نیاز را به دستگاه‌های مربوطه تحویل دهیم، به همین منظور زمینی در فاز 6 برای ساخت بیمارستان جانمایی شد که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به زمان اتمام مسکن مهر در شهر پرند، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان کمک کنند و متقاضیان سهم ریالی خود را بیاورند پرونده مسکن مهر پرند تا پایان سال 95 بسته خواهد شد.

محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی نیز با بیان این‌که به مسکن مهر کم‌توجهی نشده است، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب و فاضلاب، برق و گاز پای کار باشند تا پرونده مسکن مهر در اسرع وقت بسته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها