
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در خصوص این اتفاق که برای بار دوم در این یک ماه اخیر اتفاق می افتد، گفت: این آمبولانس در حین انتقال بانوی باردار به بخش اورژانس بیمارستان الزهرا تبریز بود که توسط ماموران راهنمایی و رانندگی جریمه شد.
حبیب حسینقلی زاده افزود: این آمبولانس در حال انتقال بیمار بدحال بود که تکنسین های اورژانس بعداز تحویل بیمار و بازگشت به امبولانس متوجه قبض جریمه پلیس می شوند.

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند