به گزارش جامجم آنلاین، سال گذشته پراید بیشترین مالکیت بازار خودرو را با ۲۸ درصد سهم بازار از آن خود کرد. این اتومبیل ارزان ترین خودروی بازار ایران است و برای افرادی که میخواهند با ۲۰ میلیون تومان اتومبیل بخرند تنها گزینه است. به همین دلیل کارشناسان، فروش زیاد پراید در ایران را به ارزان بودنش ربط میدهند؛ فاکتوری که همیشه برای خرید، مهم ترین شاخص به حساب میآید.
اما پژو پارس در حالی با ۱۵ درصد سهم بازار در سال ۹۳ پرفروش ترین خودرو بعد از پراید بوده که رقبای زیادی دارد که حتی ارزان تر از این اتومبیل هستند. پس خریدارن به فاکتورهای فنی و ظاهری هم نیم نگاهی دارند.
از آن سو در بین با کیفیت ترین خودروهای داخلی در بازه قیمتی زیر ۵۰ میلیون تومان فقط ۲۰۶ فروش خوبی دارد و تندر ۹۰ هنوز با بدقولیهای تولیدکنندگانش مشتریان را از خود دور میکند.
همیشه گزینه اقتصادی، ارزان ترین انتخاب نیست و بهترین گزینه نیز انتخاب اقتصادی نخواهد بود. پس در انتخاب بهترین خودرو باید ما انتخاب کنیم که کدامیک از گزینهها را میخریم؛ بهترین، ارزان ترین و اقتصادی ترین. برای انتخاب گزینه اقتصادی باید کیفیت، دوام و قیمت مناسب نسبت به امکانات در کنار هم قرار بگیرند.
تولید گروه چند رسانهای - جامجم آنلاین
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد