انفجار ساختمان مسکونی در اهواز شش کشته و بیش از ده مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۲

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 و 44 دقیقه دیروز صدای انفجاری شدید سکوت منطقه بهارستان در اهواز را شکست. اهالی وقتی از خانه‌های خود بیرون آمدند، دریافتند یک ساختمان دو طبقه چهار واحدی به طور کامل تخریب شده و به ساختمان‌های اطراف هم آسیب وارد شده است.

در ادامه نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس، هلال‌احمر و پلیس خود را به محل انفجار رسانده و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

امیر نجفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز در این‌باره گفت: نیروهای ما دو دقیقه بعد از حادثه در محل حاضر شدند. شدت حادثه بسیار زیاد بود و به همین خاطر نیروهای چهار پایگاه آتش‌نشانی در محل حضور یافتند.

وی با اشاره به علت حادثه عنوان کرد: نشت گاز، علت اصلی حادثه اعلام شده و به دلیل یک جرقه یا الکتریسیته این انفجار صورت گرفته است.

نجفی درخصوص میزان تخریب این انفجار تصریح کرد: شدت حادثه به قدری بود که این ساختمان دو طبقه چهار واحده به طور 100درصد تخریب و ساختمان‌های همجوار نیز 30 تا 50 درصد تخریب شدند.

وی با اشاره به کشته شدن شش نفر در حادثه انفجار گاز در ساختمان مسکونی در اهواز گفت: در این حادثه شش نفر کشته و 11 نفر دیگر نیز مصدوم شدند. دو کودک دو ساله، یک کودک سه ساله، دو مرد 20 و 25 ساله و یک زن 55 ساله در این انفجار جان باختند.

مدیر سازمان آتش‌نشانی اهواز با تاکید بر ایمن‌سازی صورت گرفته در محدوده انفجار افزود: پس از این حادثه عوامل آتش‌نشانی به ایمن‌سازی محل حادثه پرداخته و نسبت به قطع آب،‌ برق و گاز محدوده اقدام کردند و عملیات جست‌وجو که از همان دقایق ابتدایی حادثه آغاز شده بود نیز حوالی ظهر به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها