مرد آزارگر به عنوان تنها مظنون قتل پسر جوان در منطقه اوین بازداشت شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۳

به گزارش جام‌جم، کشف جسد مرد جوان ساعت 9 صبح یکشنبه به تیم جنایی پایتخت گزارش شد. دقایقی بعد بازپرس ایلخانی، کشیک قتل پایتخت همراه تیمی از ماموران در محل جنایت حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد، جسد متعلق به مردی افغان است که دست و پاهایش بسته و با طناب خفه شده است. قتل در محل دیگری رخ داده و قاتل جسد را به آنجا منتقل کرده بود.

ماموران که احتمال می‌دادند مقتول از کارگران ساختمانی است و توسط هموطنان خود به قتل رسیده، به تحقیق از کارگران آن حوالی پرداختند. سرانجام پسر نوجوانی از این جنایت رازگشایی کرد. او با معرفی مقتول، کلید حل معمای این قتل را به پلیس داد.

پسر 13 ساله گفت: مقتول پسر 20 ساله‌ای به نام حفیظ است که در یک مسجد در این حوالی کار می‌کند. چند بار از او شنیده بودم که مردی به نام نصرت او را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار داده است. آنها اختلاف حساب هم داشتند. نصرت چند بار هم مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در ادامه ماموران، نصرت را در آن حوالی شناسایی و دستگیر کردند. مرد میانسال دیروز برای تحقیقات به دادسرای جنایی منتقل شد که با رد اتهام قتل گفت: با مقتول و چند کارگر دیگر در مسجدی در منطقه آتی‌ساز مشغول کار هستیم.

کانکسی در نزدیکی هتل اوین است که شب‌ها در آنجا می‌خوابیم. صبح یکشنبه برای کار به مسجد رفتیم، اما خبری از حفیظ نبود. به دنبالش گشتیم تا این که متوجه شدیم به قتل رسیده است.

متهم درباره ادعاهای پسر 13 ساله هم گفت: من حفیظ را نکشتم. او با من اختلاف داشت و برای همین قتل را گردن من انداخت. حتی ادعای آزار و اذیت خودش هم دروغ است. می‌دانم مجازات این کار چیست و هیچ وقت مرتکب آن نشده‌ام. آخرین بار حفیظ را شنبه‌شب دیدم. او از من پول طلب داشت، سراغش رفتم و بدهی خود را پرداخت کردم. بعد هم دیگر او را ندیدم.

پس از تحقیقات مقدماتی از متهم، او با قرار بازداشت در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها