توهین در فضاهای مجازی و صفحات اینستاگرام چهره های معروف را به نام ایرانی ها سند زده اند! از فوتبالیست و والیبالیست گرفته تا وزنه بردار و داور. در صفحات همه آنها می توان اظهارنظرهایی با زبان شیرین فارسی را دید اما این بار یک چهره مشهور با وجود تعداد بسیار زیاد فالوئر قید صفحه اینستاگرامش را زده است؛ دلیل آن هم چیزی نیست جز توهین البته نه این بار از سوی ایرانی ها.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۰
جاستین بیبر به دلیل توهین اینستاگرامش را بست +عکس

جاستین بیبر یکی از خواننده های پرطرفدار و مشهور و البته پرحاشیه امریکاست. آنقدر حاشیه دارد که حتی چند سال پیش کمپینی علیه او شکل گرفت که از اوباما درخواست کرده بودند او را از خاک کشور آمریکا اخراج کند. هر چند این اتفاق نیفتاد اما گاه و بیگاه زندگی شخصی او و البته اظهارنظرها و فعالیت های خارج از دنیای موسیقی اش او را در صدر خبرها می نشاند. این خواننده اما حالا به خاطر چیزی که او با عنوان « توهین های مجازی» خوانده پیج اینستاگرامش را با 78میلیون فالوئر به طور کامل بست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
1395
-
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
۰
۰
به نظر من نباید این قدر به خواننده ها توهین كرد. یادتون رفته تو سیزده سالگی موهاشو از ته به خواطر دوستش تراشید. شاید اونم قلب داشته باشه . مگه ندیدید گفت من به هیچ دختری آسیب نمیرسونم

نیازمندی ها