شنبه - قتل مادر: در نخستین روز هفته، پسری که بعد از عصبانی‌شدن از دست مادرش او را با ضربات گاز پیک‌نیک کشته و گریخته بود، در شهر گلپایگان دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۳۲

پسر جوان روز سه‌شنبه گذشته با ضربه‌های سنگین به سر مادرش او را کشت و به گلپایگان گریخت. ماموران پس از تجسس‌های گسترده او را در گلپایگان شناسایی و دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها گفت: مادرم همیشه در کار، دخالت می‌کرد. روز حادثه دوباره به من گیر داد که از دستش عصبانی شدم و برای خوردن قرص به آشپزخانه رفتم. مادرم وقتی وارد آشپزخانه شد، یکدفعه اعصابم به‌هم ریخت، با برداشتن گاز پیک‌نیک چند ضربه به سر مادرم زدم که غرق در خون کف آشپزخانه افتاد. وحشت کردم و گاز پیک‌نیک به دست از خانه فرار کردم. بعد آن را در سطل زباله انداختم و نزد دوستم در گلپایگان رفتم که دستگیر شدم.

با توجه به بیماری روانی متهم او با دستور قضایی در بیمارستان روانی بستری شد.

یکشنبه: 100 درصد مقصر

کارشناس دادگستری پس از بررسی پرونده مرگ کودک پنج ساله در آب‌نمای بوستان کوهسار، پیمانکار را صد در صد مقصر اعلام کرد. فاطمه چهارم خرداد امسال در آب‌نمای بوستان کوهسار در شهرک رضویه تهران افتاد و جان باخت. بررسی‌ها نشان می‌داد او همراه مادرش برای تفریح به آنجا رفته بود که داخل آب‌نما افتاد و در میان پره‌های پمپ آب گرفتار شد. در بررسی اولیه آتش‌نشانان معلوم شد این آب‌نما حفاظی نداشته است. در ادامه مرد پیمانکار و زنی که از طرف شهرداری ناظر و مسئول رسیدگی به امور بوستان بوده برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند. پیمانکار می‌گفت پس از به سرقت رفتن حفاظ روی پمپ آب‌نما، آن را دو بار نصب کرده و اطلاع نداشته که برای سومین بار هم حفاظ سرقت شده است. با گذشت 75 روز از وقوع این حادثه، دیروز کارشناس دادگستری پس از بررسی‌های لازم نظر خود را اعلام کرد. با توجه به این‌که علت وقوع حادثه، نبود حفاظ روی حوضچه بوده، پیمانکار صددرصد در مرگ فاطمه مقصر شناخته شد.

دوشنبه: قتل 3 نفر به خاطر اختلاف خانوادگی

مردی که در جریان اختلاف و کینه قدیمی، سه مرد را با شلیک گلوله از پا در آورده بود در سومین روز هفته گذشته دستگیر شد.

ساعت 12 ظهر دوازدهم مرداد امسال، مردی با پلیس تماس گرفت و از شلیک‌های موتورسواری به خودروی پژوی پارک شده در مقابل میدان تره‌بار شهرستان میاندوآب خبر داد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند سه مرد با شلیک گلوله داخل خودروی پژو کشته شده‌اند. تحقیقات ادامه داشت تا این که ماموران سرنخ‌هایی از هویت متهم تیرانداز به‌دست آوردند که نشان می‌داد او با مقتولان اختلاف خانوادگی داشته است. چند روز بعد از این جنایت سه نفر که با قاتل تیرانداز همدست بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و در یکی از روستاهای اطراف میاندوآب شناسایی و دستگیر شدند. آنها با انتقال به پلیس آگاهی به جرایمشان اعتراف کردند و مخفیگاه متهم به قتل را لو دادند. در ادامه ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه او اعزام شدند و توانستند قاتل فراری ر ا که در روستای دیگری اطراف شهرستان میاندوآب پنهان شده بود، دستگیر کنند. ماموران با محاصره محل، وارد خانه روستایی شدند و با دستگیری متهم، او را به پلیس آگاهی منتقل کردند مورد بازجویی قرار دادند وی به قتل این سه نفر اعتراف کرد.

سه شنبه: غرق شدن 2 زن

غرق شدن دو زن در استخر خانه در شمال تهران در چهارمین روز هفته خبرساز شد. ساکنان یک ساختمان پنج طبقه مسکونی در کامرانیه جنوبی در تماس با آتش‌نشانی خبر دادند دو زن جوان در استخر آنجا غرق شده‌اند.

آتش‌نشانان با حضوردر آنجا مشاهده کردند که زن 21 و 24 ساله در استخر 30 مترمربعی پر از آب در طبقه منفی یک ساختمان مسکونی پنج طبقه 14 واحدی به علت نامشخصی غرق شده و فوت کرده‌اند.

چهارشنبه: فیلمبرداری از صحنه قتل

روز جهارشنبه پسر جوانی که پس از قتل رقیب عشقی خود، از صحنه قتلش فیلمبرداری کرده بود، دستگیر شد.جسد مقتول در حالی که سرش بریده شده بود، در یک باغ در کازرون کشف شد. ماموران در ادامه متوجه شدند، مقتول بر سر ازدواج با دختر جوانی با یکی از هم محله ای های خود اختلاف داشت. با کشف این سرنخ احتمال قتل از سوی رقیب عشقی مطرح شد و ماموران روز چهارشنبه گذشته او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: من و مقتول هر د‌‌‌‌‌‌‌و به یک دختر علاقه‌مند‌‌‌‌‌‌‌ بود‌‌‌‌‌‌‌یم و می‌خواستیم هرطور شد‌ ه با وی ازد‌‌‌‌‌‌‌واج کنیم. وقتی من از این ماجرا باخبر شد‌‌‌‌‌‌‌م و فهمید‌‌‌‌‌‌‌م که مقتول به آن د‌‌‌‌‌‌‌ختر علاقه د‌‌‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌‌‌ و حاضر نیست از ازد‌‌‌‌‌‌‌واج با او منصرف شود‌‌‌‌‌‌‌، تصمیم گرفتم هر طور شد‌‌‌‌‌‌‌ه وی را از سر راهم برد‌‌‌‌‌‌‌ارم. به همین دلیل او را به باغی کشاندم و بعد از ارتکاب قتل، از صحنه جنایت فیلمبرداری کردم. در ادامه مشخص شد، از چندی قبل فیلمی از صحنه قتل پسری جوان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که بررسی‌ها نشان داد، مربوط به این جنایت بوده است.

پنجشنبه: سرقت مرگبار

عصر پنجشنبه سرقت مسلحانه از طلافروشی در سرپل ذهاب، شهادت مامور پلیسی را رقم زد. ساعت 17 پنجشنبه وقوع سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان امام خمینی(ره) شهر سر پل ذهاب استان کرمانشاه به پلیس گزارش شد. دقایقی بعد از این حادثه، یکی از ماموران انتظامی که در نزدیکی محل حادثه بود، پیش از حضور همکارانش در آنجا حاضر شد. او مشاهده کرد سه مرد نقابدار و کلاشینکف به دست، در حالی که ساکی همراه دارند، از طلافروشی خارج شدند. مامور جوان با دزدها درگیر شد تا مانع فرارشان شود که یکی از آنها وی را هدف شلیک گلوله قرار داد و متواری شد. مرد طلافروش را به بیمارستان منتقل کردند که وی نجات یافت، اما مامور جوان به نام احمد محمدی بر اثر شدت خونریزی به شهادت رسید.

جمعه: رهایی 2 گروگان

در آخرین روز هفته نیز دو برادر گروگان در میناب با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) آزاد شدند. این دو برادر مینابی به نام‌های محمدعلی 18 و علیرضا 19 ساله، هشتم مرداد امسال توسط افرادی ناشناس و مسلح از خانه‌شان در روستای نخل ابراهیمی ربوده شدند که از همان موقع پلیس در تلاش برای نجات آنها بود. سرانجام سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق به نجات این دو برادر شدند و آدم‌ربایان را دستگیر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها