اسیدپاشی مرد جوان، روی 4 مزاحم خیابانی

چهار مرد مست گمان نمی‌کردند زمانی که برای خانواده‌ای در یکی از بوستان‌های محله حصارک کرج ایجاد مزاحمت می‌کنند، هدف اسیدپاشی قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۹
اسیدپاشی مرد جوان، روی 4 مزاحم خیابانی

به گزارش جام‌جم ، اوایل تیر امسال مردی با پلیس کرج تماس گرفت و از ماجرای اسیدپاشی در اطراف محله حصارک کرج خبر داد.

ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند چهار جوان، هدف اسیدپاشی قرار گرفته‌اند و سر، صورت، سینه و چشم‌هایشان آسیب دیده است. ماموران، موضوع را به اورژانس گزارش دادند که با حضور امدادگران اورژانس در محل، هر چهار جوان مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

در ادامه ماموران با تحقیق از شاهدان حادثه متوجه شدند مردی جوان در درگیری با این چهار نفر که حالت طبیعی نداشتند و می‌خواستند راهش را با سلاح سرد
سد کنند درگیر شده و یک بطری حاوی اسید را روی این چهار جوان ریخته و فرار کرده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه اول دادسرای امور جنایی کرج و با دستور بازپرس ایوب ابراهیمیان، تحقیقات کارآگاهان اداره آگاهی استان البرز برای یافتن مرد اسیدپاش آغاز شد. در این مرحله ماموران با تحقیق از شاهدان حادثه و جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده از آنها توانستند چهره فرضی او را به دست آورند. در ادامه تحقیقات معلوم شد عامل اسیدپاشی در محله حصارک کرج زندگی می‌کند که تحت تعقیب پلیس قرار گرفت .

این در حالی بود که مصدومان حادثه هر کدام از 20 تا 30 درصد دچار سوختگی شده بودند. ماموران در ادامه با تحقیق از آنها متوجه شدند این افراد شب حادثه حال طبیعی نداشتند و با دیدن مرد اسیدپاش ـ که متواری است ـ با هم درگیر شده‌اند که او ناگهان در بطری‌ای را که به دست داشته، بازکرده و به سر و صورتشان اسید ریخته است. در ادامه تحقیق از مصدومان ، آنها که مرد اسیدپاش را پیش از این می‌شناختند، هویت او را فاش کردند.

جست‌وجوی پلیس برای دستگیری متهم به اسیدپاشی ادامه داشت تا این که او پس از چند روز شناسایی و دستگیر شد .

او با انتقال به پلیس آگاهی استان البرز درباره اسیدپاشی سکوت کرد تا این‌که یک ماه پس از این حادثه، سکوت خود را شکست و به پلیس گفت: شب حادثه من همراه خواهرم و دو عضو خانواده‌اش برای تفریح به یکی از بوستان‌های محله حصارک رفته بودیم که این چهار جوان در حالی که حالت طبیعی نداشتند، به سمتمان آمدند و می‌خواستند برایمان ایجاد مزاحمت کنند. می‌ترسیدم به خواهرم و دو عضو خانواده‌اش آسیب واردکنند که با آنها درگیر شدم و به سختی این افراد را دور کردم.

وی اضافه کرد: از ترس این که آنها دوباره به سراغمان بیایند، خانواده خواهرم را به خانه‌شان رساندم. بعد از آن در حال بازگشت به خانه مان بودم که دوباره آنها را دیدم که پس از مزاحمت دوباره، با میانجی‌گری چند نفر آنها رهایم کردند و رفتند. اما مطمئن بودم این مزاحمان تا بلایی بر سرم نیاورند، مرا رها نخواهند کرد. بنابراین از مغازه‌ای مقداری اسید باتری خریدم و با ریختن آن داخل بطری، به سمت خانه‌مان به راه افتادم تا اگر دوباره خواستند مزاحمت ایجاد کنند، با تهدید به اسیدپاشی آنها را بترسانم.

مرد اسیدپاش تصریح کرد: هنوز مسافتی را طی نکرده بودم که مهاجمان این بار در حالی که قمه و چاقو به دست داشتند، راهم را سد کردند و قصد جانم را داشتند که با آنها درگیر شدم. برای این که آنها را بترسانم در بطری را باز کردم تا تهدیدشان کنم که بترسند و فرار کنند اما نفهمیدم در درگیری چطور بطری از دستم رها و محتویات آن روی این چهار نفر پاشیده شد. با فریادهای این افراد ترسیدم و فرار کردم . متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات پلیس جنایی از مرد اسیدپاش ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۶
رضا
-
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
كار كاملا درستی كرده چون یه وقتا زمان اینقد كمه كه شما تا بخوای به پلیس زنگ بزنی و توجیه داستان بكنی خیلی بلاها سرت اومده!!!!كسی كه مسته تو حال و هوای خودش نیست
حسن
-
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
وقتی نیروی انتظامی توان مقابله با اشرار و مزاحمان را ندارد مرذم چه كنند؟؟؟فرار هم كنند آن وحشی ها دنبالش میكنند باچاقو و قمه!اونوقت انتظار دارید طرف بایستد و در كمال آرامش با۱۱۰تماس گرفته آیادر۲۰دقیقه دیگرمیرسند یاخیر؟؟؟؟؟دم اسیدپاش گررررم اون عوضیها لایق مردنند ....
كسرا
-
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
این بنده خدا الان مجرمه ؟ برای چی ؟ از خودش و ناموسش دفاع كرده دمش هم گرم باید اسید رو می ریخت تو حلق اون چهارتا .
مصطفی
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
نوش جان نوامیس مردم قانون بهترین كارو كردی
عباس
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
داداش دستت درد نكنه . با آدمی كه مزاحم ناموس دیگران میشه باید بدتر این برخورد كرد.
محمد رضا
-
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
دمش گرم وقتی امنیت نداشته باشی تو جامعت مجبوری دست به جنایتم بزنی برای حفظ جونه خودت و خانوادت
م
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
كار خوبی كرده دفاع از ناموسش بوده
مجید
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
اگه واقعا این بنده خدا خواسته از خونوادش در مقابل ارازل و چند تا آدم بیشرف دفاع كنه دیگه زندان بردنش واسه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وامیستاد تا چن تا آشغال به خانوادش تعرض كنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا منتظر میموند پلیس عزیز 110 زیر 3 دقیقه به محل حادثه برسه؟؟؟؟؟؟ تازشم اگه زیر 3 دقیقه هم برسه اصلا دخالت میكنه ؟؟؟؟؟؟
دستگیری یا محاكمه كسی كه واقعا بیگناهه و واقعا خواسته باشه از خودش و خونوادش دفاع كنه به نظرم عدالت نیست
عادل
-
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
البته ایشان باید به جای اسید آب معدنی روی مزاحم نوامیس می ریخت
حرف حق
-
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
مردم بی دفاع وقتی هیچ حمایت قاطعی از ماموران انتظامی نمی بینند مجبورند خودشون دست بكار شوند.
علی
-
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
دمش گرم.اشخاصی كه مزاحم ناموس میشن باید اینكارو كرد با شكایت و رفتن به كلانتری فقط آدم خودشو الاف میكنه قانون آخرش یه تعهد میگیره. گل خور هم كه از گل خوری دست برنمی داره
یه ایرانی
-
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
اگه مقام محترم قضایی یكم وجدان داشته باشه این فردو تبرئه میكنه
من به شخصه اعتقاد دارم مزاحمین نوامیس رو باید به اشد مجازات محكوم كرد
حامد شرفی
-
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
حقشون بوده
امین
-
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
خداییش اگه راست بگه باید آزاد بشه چون از جونش و ناموسش محافظت كرده مگه میشه كسی بدون دلیلی روی كسی اسید بپاشه
صادق
-
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
آفرین مرحبا

وقتی نیروی انتظامی نمیتونه جلوی اوباش رو بگیره باید خودمون دست بكاربشیم .!
آقای پلیس محترم اول اوباش مزاحم ناموس رو تنبیه كن سپس كسی رو كه برای دفاع از ناموسش كاری كرده بازخواست كن .
بی نام
-
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
ماشالله ایول به تو
نباید منتظر می شدی تا این مسولین بهت كمك كنند خودت دست به كار شدی ماشالله
ع
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
با سلام واحترام
ضمن سپاس و قدردانی از ماموران زحمت كش به استحضار می رساند كه ماموران فروشندگان را توجیه كنند كه توجه داشته باشند كه به هركسی این اسیدهایی كه باعث مشكلات برای خانواده ها می شوند ندهند و این اسیدها كه باعث از بین بردن سرو صورت افراد می شود از اسلحه هم خطرناك تر است لطفا مردم و فروشندگان را به جد راهنمایی كنید .
آریایی
-
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
خواسته جونشو نجات بده ،افتاده زندان
پس بایدكشته میشد؟
چراقوانین اصلاح نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ع
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
با سلام و احترام ، لطفا مردم و آنهایی كه اینگونه باعث آزار و اذیت مردم می شوند آگاه كنید و و در سایت ها زیاد درخصوص اسیدپاشی تبلیغ نكنید چون افراد و كسانی كه مشكلات روحی دارند با 5 یا 6 هزار تومان باعث مشكلات می شوند .
خاطرنشان می كنم كه خواهر زاده اینجانب چند روز پیش نیز خواهرش را تهدید كرده بود كه روی صورتش اسید می پاشد و دختره رنگ صورتش از ترس پریده بود كه با كمك هم اسید را از اتاق برادرش پیدا كردیم و در داخل دستشویی ریختیم . لطفا راهنمایی كنید.
احسان
-
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
اینطور كه قانون می گوید باید در مقابل متجاوز ساكت باشیم تا او تجاوز بكند و ما بعدا" شكایت كنیم و پس از شكایت مورد تهدید قرار گرفتیم بریم دست متجاوز را ببوسیم و رضایت بدهیم .فعلا كه دور دور ارازل و اوباشه تا بعد ببینیم خدا چه برای ما خواهد خواست.
روح الله
-
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
هممون رفتیم گل بچینیم هر چی قانون بگه
حسین
-
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
به نظر بنده كارش درست بوده و نباید محاكمه شود / جرم اول را مزاحمین انجام دادند
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
كار‌خوبی كرده.
ایرانی
-
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
چرا دستگیرشود آنها به با چاقو و قمه حمله كرده اند این بنده خدا ازخودش و خانواده اش دفاع كرده است این عدالت نیست
سعید
-
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
۰
۰
حصارك یكی از منطقه هایی است كه خیلی اراذل داره ، روح الله داداشی هم بچه حصارك بود
عباس سیفی
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
باسلام
متاسفانه با توجه به كذب بودن خبر درج شده افكار عمومی مردم راتهییج نفرمایید.درمنطقه حصارك اكثر مردم از این خبر مطلع بوده واین خبر شما باعث خنده آنان شده زیرا همه نوشته های شما به مظلوم نمایی مجرم میباشد

نیازمندی ها