در پی رواج گستردۀ اقدام موسوم به «جهاد نکاح» و نیز برده داری جنسی میان عناصر داعش، اکنون این گروه تروریستی با انبوهی از کودکان مجهوال الهویه ای رو به روست که پدران و مادران حقیقی آنان مشخص نیستند.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۷
سرنوشت کودکان نامشروع جهاد نکاح داعش

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، داعش کودکانی را که محصول جهاد نکاح هستند و هویت والدین شان ناشناخته و نسب شان در میان هزاران عنصر داعشی گم شده است، به خلافت منتسب کرده و لقب جدید «فرزندان خلافت» را برای آنان برگزید. این گروه تروریستی مرکزی تحت همین عنوان برای آنان تاسیس کرد. این کودکان محصول ازدواج های متعدد عناصر داعش پس از کشته شدن پدران شان و فرآیند قاچاق زنان و دختران تحت عنوان کنیز توسط داعش است.

روزنامه مصری «الدستور» به نقل از یکی از مسوولان نظامی سوریه ضمن اعلام این مطلب افزود: «مادران این کودکان پس از کشته شدن پدران شان با عناصر دیگری از داعش تحت عنوان جهاد نکاح ازدواج کرده و آنها تنها بدون پدر و مادر باقی مانده اند». این منبع سوری افزود در مراکز نگهداری «فرزندان خلافت» شمار زیادی از کودکانی نگهداری می شوند که به دلیل اعمال نظام برده داری جنسی در داعش، پدران و مادران واقعی آنان شناخته شده نیستند.

وی خاطرنشان کرد:«دستکم 20 درصد کودکانی که به این موسسه سپرده می شوند، مجهول النسب هستند. 90 درصد آنان فرزندان مهاجراناند که 50 درصدشان اروپایی و 40 درصد دیگر عرب هستند».

وی اظهار داشت: «مراکز نگه داری پذیرای کودکان بی سرپرست مجهول الهویه کمتر از 12 سال داعش هستند. داعش با راه اندازی دوره های آموزشی نظامی و به اصطلاح دینی برای این کودکان در حال تربیت آنها به عنوان نسل دوم خویش است».

وی افزود: «داعش تمامی نیازهای کودکان را برای شان تامین کرده و با آنها به خوبی برخورد می کند و با انجام سفرهای تفریحی در صدد جذب و تربیت آنان بر اساس اندیشه های تندرو تکفیری خویش است».

مسوولیت بخش پسران در مراکز نگهداری کودکان مجهول الهویۀ داعش با محمود الخمیس، ملقب به ابوماریه انصاری، و ابوعزیز جزراوی عربستانی است و ام محمود الانصاری، ام عزیز جزراوی، زهره ام جنید تبعه انگلیسی و فتون الشویخ معروف به ام عمیر عراقی مسوولیت دختران و تربیت آن ها را برعهده دارند.

اینافراد در ازای مسئولیتی که به آنان سپرده شده است، هر ماه 1000 تا 1800 دلار حقوق دریافت می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
نوذر
-
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
بیچاره این كودكان بیگناه كه از آنها بهره برداری استعماری و استثماری خواهند كرد و خودشان هم نمیدانند كه چگونه مانند یك انسان مسخ شده تربیت خواهند شد.
جمشید
-
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
۰
۰
این نوع مراكز خیلی خطر ناك هستند و كودكان را شستشوی مغزی می دهند.. خطر اینگونه كودكان از ابوبكر البغدادی هم بیشتر است. باید كاری كرد
بینام
-
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
خیلی جالبه! دقیقا همون كاری كه سران منافقین با كودكان اعضای خود كردن! اونها رو از پدر و مادرشون جدا كردن و تو اردوگاه جداگانه نگهداری میكردن و شستوی مغزی میدادن! وای كه این ملت ایران با چه اشقیایی طرف بود!چی كشیدیم تا به اینجا رسیدیم!

نیازمندی ها