شبکه‌های رادیویی همزمان با آغاز مسابقات المپیک 2016 ریو با پخش گزارش‌هایی از بازی‌های المپیک و مسابقات ورزشکاران کشورمان و دیگر کشورها، تحلیل و بررسی تمامی مسابقات ورزشی این دوره از بازی‌های المپیک با دعوت از مسئولان و کارشناسان، به استقبال این رویداد ورزشی بین‌المللی می‌روند تا شنوندگان رادیو در جریان اخبار لحظه به لحظه این دوره از بازی‌ها قرار گیرند.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۹

رادیو ایران

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، همزمان با مراسم افتتاحیه المپیک ریو 2016 حال و هوای برنامه‌های رادیو ایران هم المپیکی می‌شود. «وقت اضافه» که جمعه‌ها ساعت 18 از رادیو ایران پخش می‌شود، این هفته همزمان با افتتاحیه مراسم المپیک ریو این مسابقات را پوشش می‌دهد و با حضور محسن وظیفه و امیرداوود کمالی پرونده رضا یزدانی ملی‌پوش کشتی بررسی می‌شود که آیا با توجه به مصدومیت پیش آمده به المپیک می‌رود یا خیر؟ همچنین در برنامه «ورزش ایران» که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 18 و 15دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود دو گزارشگر اختصاصی در ریو حضور دارند و لحظه به لحظه اخبار المپیک را منعکس می‌کنند.

رادیو تهران

«ورزش از رادیو تهران» ویژه‌برنامه این شبکه رادیویی است که به استقبال مسابقات المپیک ریو می‌رود. این برنامه با محوریت تحلیل و بررسی بخش‌های مختلف المپیک به جهت اطلاع‌رسانی این روزهای دنیای ورزش برای شنوندگان روی آنتن می‌رود.

اجرای این برنامه را محمد میر و مجید احتشام‌زاده که خود سال‌ها از قهرمانان تنیس روی میز بود به‌عهده دارند. این برنامه از نیمه مرداد هر روز از ساعت 16 و 35 دقیقه با پخش موسیقی‌های جدید و مناسب با موضوع برنامه به روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

رادیو جوان

«کهکشان المپیک» عنوان ویژه‌برنامه رادیو جوان است که همراه با کاروان ورزشی المپیک تمام اتفاقات و رویدادهای ورزشی را پوشش می‌دهد. این برنامه همزمان به صورت زنده و تصویری در سایت شبکه رادیویی جوان پخش می‌شود و با ورزشکاران عازم به المپیک، قهرمانان گذشته المپیک و کارشناسان ورزشی گفت‌وگو می‌کند. اجرای مسابقه ورزشی از دیگر بخش‌های برنامه به‌شمار می‌رود.

کهکشان المپیک به تهیه‌کنندگی حامد مرادیان و اجرای امیرحسین بابازاده از پنجشنبه 14 مرداد هر روز ساعت 18 تا 19 به صورت زنده پخش می‌شود.

رادیو سلامت

برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه اجتماعی این شبکه رادیویی شنبه 16 مرداد، به تهیه‌کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی از ساعت 7 و 5 دقیقه به‌مدت 80 دقیقه با حضور دکتر مینا پورفرخ، روان‌شناس به این پرسش که «آرزوی شما برای تیم ایران در المپیک چیست؟» پاسخ می‌دهد. برنامه «نیم‌نگاه» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت سه‌شنبه 19 مرداد از ساعت 12 با تاکید بر این‌که خانواده و جامعه در پرورش استعدادهای ورزشی بانوان و دختران نقش و اهمیت بسزایی دارد، به موضوع «حضور زنان و دختران در عرصه‌های ورزشی» خواهد پرداخت. برنامه «رسانه سلامت» کاری از گروه اجتماعی رادیو سلامت، جمعه 22 مرداد از ساعت 15 به مدت 30 دقیقه، به تهیه‌کنندگی مرتضی میلانی و گویندگی محمدرضا مانی‌فر با حضور کارشناسان تاثیر پخش بازی‌های المپیک بر ایجاد نشاط اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

رادیو گفت‌وگو

«ورزش بدون ویرایش» عنوان برنامه‌ای از رادیو گفت‌وگو است که همزمان با آغاز بازی‌های المپیک 2016 ریو چهارشنبه‌ها از ساعت 16 تا 17 پخش شده و به‌طور ویژه به بازی‌های این دوره از مسابقات المپیک می‌پردازد. مهمانان این برنامه نیز قهرمانان دوره‌های پیشین مسابقات المپیک خواهند بود.

رادیو ورزش

«روی خط المپیک» عنوان برنامه‌ای از رادیو ورزش است که هر روز بجز جمعه‌ها از ساعت 11 و 30 دقیقه به مدت 50 دقیقه به‌صورت زنده روی آنتن می‌رود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی فرما غریب‌نژاد، اجرای سبحان اکرامی و گزارشگری مجید مرادی تهیه می‌شود. روی خط المپیک به دو قسمت قبل از شروع بازی‌های المپیک ریو 2016 برزیل و زمان برگزاری بازی‌های المپیک ریو 2016 برزیل تقسیم می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها