معاون اجرایی ستاد دیه کشور گفت: زندانیان با بدهکاری مالی کمتر از 250 میلیون ریال در صورت داشتن شرایط شیوه نامه جدید از زندان آزاد خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۱۶۸۰
ستاد دیه شرط جدید آزادی زندانیان را اعلام کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای کردستان، مجید احسانی در سفر خود به استان کردستان و در دیدار با دادستان محاکم عمومی و انقلاب شهرستان سنندج افزود: ستاد دیه کشور برای آزادی آن دسته از زندانیانی جرائم غیرعمدی که دارای بدهکاری مالی حداکثر تا 250 میلیون ریال باشند شیوه نامه جدیدی را طراحی کرده است.

وی اضافه کرد: در شیوه نامه جدید ستاد دیه و با تدابیر صورت گرفته، آن دسته از زندانیان جرائم غیرعمد که بدهکاری آنها کمتر از 250 میلیون ریال بوده و همچنین شرایط شیوه نامه جدید ستاد دیه در آنان محرض شده باشد، از زندان آزاد خواهند شد.

وی در این سفر از مدیرکل زندانهای کردستان خواست تا لیست زندانیان با بدهکاری کمتر 100 میلیون ریال را به ستاد دیه کشور معرفی تا در اسرع وقت از طریق خیرین این ستاد در تهران از زندان آزاد شوند.

معاون اجرایی ستاد دیه کشور کمک های مردم و خیرین کردستانی را درخور توجه دانست و گفت: درست است که در کردستان شاهد وجود کارخانه ها و مراکز درآمدزای بزرگ نیستیم اما شواهد حاکی از آن است این مشکلات مانع از حضور مردم در کارهای خداپسندانه از جمله کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نشده است.

معاون اجرایی ستاد دیه کشور با هدف بررسی وضعیت زندانیان جرائم غیرعمد این استان روز چهارشنبه به کردستان سفر کرده بود و در این سفر خود همراه مدیرکل زندانهای کردستان و مدیر عامل ستاد دیه این استان با دادستان محاکم عمومی و انقلاب شهرستان سنندج دیدار کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
-
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
۰
۰
محرز شده باشد نه محرض شده باشد لطفا دقت فرمایید . شما یك خبرگزاری معتبر هستید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها