فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از مهار و اطفای کامل آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی‌سینا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۹
مهار و اطفای کامل آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی‌سینا

به گزارش جام جم آنلاین ، منصور قمر گفت‌: خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل سانحه و اعزام شده از دیگر مناطق، آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی‌سینا ساعتی پیش به طور کامل مهار شد.

وی افزود: جای نگرانی وجود ندارد و شرایط به حالت کاملاً عادی بازگشته و آتش‌سوزی مهار شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه این سانحه هیچ تلفات جانی در پی نداشته، متذکر شد: علت دقیق این حادثه و میزان خسارات‌ وارده به زودی مشخص و اعلام خواهد شد.

قمر اضافه کرد: از همان دقایق اولیه وقوع حادثه تمام نیروهای امدادی و آتش‌نشانی بسیج شده و به مهار آتش‌سوزی پرداختند، کمیته بحران نیز به سرعت تشکیل و معاونان استاندار و همچنین مدیرکل بازرسی خوزستان نیز در محل حاضر شدند.

وی یادآور شد: برای جلوگیری از تلفات جانی بلافاصله پتروشیمی بوعلی‌سینا و همچنین شرکت‌های مجاور مانند شهید تندگویان تخلیه و از وقوع فاجعه انسانی احتمالی پیشگیری شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان تصریح کرد: وقوع چنین حوادثی در صنعت اجتناب‌ناپذیر است و باید برای مقابله به موقع و مناسب با این دسته از سوانح تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم باشد.

آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی‌سینا از ساعت 17 و 25 دقیقه روز چهارشنبه در واحد آروماتیک 3 این شرکت آغاز و ساعتی پیش به طور کامل مهار و اطفا شد.

علت اولیه این حادثه نشتی در یکی از ولوهای واحد پارازایلین اعلام شده است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها