دزدان مسلح طلافروشی در شهرستان املش در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۱۷۲۵۱

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان گیلان در گفت‌وگو با جام‌جم در تشریح این سرقت گفت: ساعت 16 یکشنبه سه سارق نقابدار وارد مغازه طلافروشی در سه راه باب الحوائج املش شده و با تهدید صاحب مغازه و شلیک دو گلوله طلاهای داخل ویترین که حدود یک کیلوگرم وزن داشت را سرقت کردند. سارقان سپس با یک دستگاه خودروی پژو 206 از محل سرقت متواری شدند.

وی ادامه داد: با گزارش سرقت به پلیس تیمی از ماموران پلیس در محل حاضر شده و با اجرای طرح مهار مسیرهای تردد خودروی دزدان را مسدود کردند، اما سارقان مسلح با ورود به جنگل‌های رحیم‌آباد توانستند از منطقه فرار کنند. پلاک خودروی دزدان به گشت‌های پلیس اعلام شد و پس از بررسی آن، مشخص شد خودروی 206 روز قبل از استان مازندران سرقت شده بود.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان به سرنخ‌های خوبی دست پیدا کرده و با ردیابی این سرنخ‌ها دزدان مسلح را شناسایی کردند. بررسی ماموران نشان داد، دزدان پس از ورود به جنگل با کمک چهارمین عضو این باند به سمت مازندران فرار کرده‌اند. خودروی پژو 206 سرقتی نیز در جنگل کشف شد.

میرحیدی با اشاره به عملیات دستگیری دزدان مسلح گفت: کارآگاهان در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه دزدان مسلح را در شهرستان رامسر شناسایی کرده و آنها را عصر دوشنبه در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند. در بازرسی از مخفیگاه دزدان طلاهای سرقتی نیز کشف شد. متهمان به استان گیلان منتقل شدند و تحقیقات درباره دیگر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها