جدول گیشه نمایش هند

موفقیت تازه آکشی کوماردر گیشه نمایش

«خانه شلوغ 3» به صف فیلم های 100 کروری صنعت سینمای هند پیوست. این فیلم در دوازدهمین روز نمایش عمومی خود، موفق به کسب این مقام شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۲
موفقیت تازه آکشی کوماردر گیشه نمایش

به گزارش جام جم آنلاین، تازه ترین قسمت این کمدی اکشن خانوادگی در حالی رقم فروش خود را به 100 کرور رساند، که 85 کرور هزینه تولید آن بوده است.

تحلیل گران اقتصادی سینما با استقبال از این رقم فروش و ورود آن به باشگاه 100 کروری ها، هنوز به آن لقب یک کار پرفروش را نداده اند.

با توجه به رقم بالای هزینه تولید «خانه شلوغ 3»، تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند این فیلم باید فروش بیشتری کند تا در باشگاه فیلم های پرفروش هم قرار گیرد.

سعید نادیاوالا تهیه کننده سرشناس مسلمان هندی، می گوید تازه ترین محصول شرکت فیلم سازی او تا 160 کرور فروش خواهد کرد و لقب یک کار پرفروش را خواهد گرفت.

به نوشته سایت ایندیا اف ام، تیم دو نفره سعید و فرهاد تازه ترین قسمت این مجموعه فیلم موفق را کارگردانی کرده اند. آکشی کومار بازیگر دو قسمت قبلی، نقش محوری قسمت سوم را هم بازی کرده است.

آبیشک بچن، ریتش دشموک، ژاکلین فرناندز و نرگس فخری دیگر بازیگران مهم این کمدی اکشن هستند. گروه بازیگران فیلم در قسمت سوم آن، با ورود یک غریبه مرموز در محل زندگی شان روبرو می شوند.

«خانه شلوغ 3» دومین فیلم موفق و پرفروش آکشی کومار در سال 2016 است. سه ماه قبل، «ایرلیفت» او هم فروشی 124 کروری در جدول گیشه نمایش سینماهای هند کرد.

هر 100 کرور هندی معادل 16 میلیون دلار است و فیلم هایی که موفق به کسب چنین فروشی می شوند، در فهرست فیلم های موفق بالیوودی قرار می گیرند.

رسانه های گروهی هند می نویسند آکشی کومار تا پایان سال جاری میلادی، یک فیلم دیگر به نام «رستم» را روانه پرده سینماهای کشورش خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها