آکشی کومار بازیگر سرشناس بالیوودی در فیلم تازه اش «روبات 2» در نقش کاراکتر منفی و خبیث داستان بازی می کند. این فیلم در مرحله فیلم برداری قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۲۹۴۷
نقش منفی برای بازیگر سرشناس بالیوود

به گزارش جام جم آنلاین ، این اولین بار است که این ستاره مطرح سینمای هند در یک فیلم سینمایی، کاملا در نقش یک کاراکتر منفی ظاهر می شود.

در داستان فیلم که حال و هوایی علمی تخیلی و اکشن دارد، کومار در نقش دانشمندی به نام دکترریچارد بازی می کند که آزمایش علمی او، در مسیر غلطی می افتد.

در جریان این تحقیق چند ساله، دکتر ریجارد ناگهان غیب می شود و او با استفاده این دیده نشدن، دست به کارهایی می زند که از او شخصیتی منفی و خبیث می سازد.

آکشی کومار در«روبات 2» با راجنیکانت ستاره بسیار مشهور جنوب هند همبازی است و نقش مقابل او را بازی می کند. امی جکسون سومین بازیگر مهم فیلم است.

اس شانکر فیلم ساز مطرح جنوب هند، فیلم را براساس فیلم نامه ای از خودش کارگردانی می کند. او کارگردان نسخه اصلی هم هست که در سال 2010، فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند کرد.

راجنیکانت بازیگر اصلی قسمت اول هم بود. تهیه کنندگان فیلم برای قسمت دوم آن، تصمیم گرفتند از یک بازیگر سرشناس بالیوودی دعوت به هم کاری کنند.

ابتدا بازی در نقش کاراکتر منفی داستان قسمت دوم فیلم، به عامر خان پیشنهاد شد. اما او پس از مطالعه فیلم نامه، اعلام کرد نقش مورد نظر مورد پسندش قرار نگرفته است.

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا اف ام، «روبات 2» با هزینه سرسام آور 300 کروری(48 میلیون دلار) تولید می شود. تا به حال هیچ فیلم هندی با چنین رقم کلانی، وارد مرحله تولید نشده است.

«روبات 2» برای نمایش عمومی در اوایل فصل پائیز سال جاری میلادی آماده نمایش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها