«جشن رمضان» امسال شبکه یک با نام «دعوت» از دوشنبه 17 خردادماه، ساعت 23 و 15 دقیقه به‌صورت زنده از برج میلاد پخش می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۶۸

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، مجتبی کشاورز یکی از تهیه‌کنندگان جشن بزرگ «دعوت» گفت: اجرای این ویژه‌برنامه را نیما کرمی و همسرش زینب زارع برعهده دارند و مازیار فلاحی هم خواننده تیتراژ آن است. ویژه‌برنامه «دعوت» جشن بزرگی است که در شب‌های ماه مبارک رمضان و با هدف به چالش کشیدن و دعوت مردم از هر قشر و طبقه‌ای به سمت خیر و خوبی ارائه می‌شود.

«دعوت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه‌کنندگی مشترک محمدجواد عبدالرحمانی و مجتبی کشاورز و با همکاری و مشارکت شرکت «به پرداخت ملت» هر شب حدود ساعت 23 و 15 دقیقه به مدت 45 دقیقه به صورت زنده از برج میلاد، از شبکه یک پخش می‌شود.

شبکه کودک و نوجوان 24 ساعته می‌شود

احسان عسگری مدیر طرح و برنامه شبکه کودک و نوجوان با اشاره به برنامه‌های این شبکه در ماه مبارک رمضان به مهر گفت: می‌توان گفت شبکه کودک و نوجوان در ماه مبارک رمضان حدود 16 برنامه جدید دارد. کنداکتور برنامه نیز 24 ساعته شده است و به صورت شبانه‌روزی پیش خواهد رفت.

لوریس چکناواریان به رادیو می‌رود

شنوندگان رادیو فرهنگ سه‌شنبه 18 خردادماه در برنامه «نیستان» گفت‌وگوی لوریس چکناواریان و روایت 25 سال تلاش برای خلق اپرای «رستم و سهراب» و خاطرات شب اجرای این اپرای ویژه را خواهند شنید. «رستم و سهراب» اپرایی تک‌پرده‌ای ساخته لوریس چکناواریان است که بر اساس داستان رستم و سهراب در شاهنامه ساخته شده‌است.

به گزارش روابط‌عمومی رادیو فرهنگ، برنامه «نیستان» رادیو فرهنگ، برنامه‌ای با موضوع موسیقی ایرانی است که هر روز ساعت 14 و 30 دقیقه پخش می‌شود.

آغاز تولید انیمیشن «کیخان» در ژانر حادثه‌ای

مجموعه انیمیشن «کیخان» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر کساوندی در 40 قسمت 20 دقیقه‌ای با تکنیک سه‌بعدی در مرکز صبا در حال ساخت است.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز صبا، در موضوع فیلمنامه این انیمیشن که به قلم گلزار رضوی به رشته تحریر درآمده داستان جوانی به نام کیان را به تصویر می‌کشد که به نام مستعار کیخان معروف است. کیخان در اثر حادثه‌ای که برای برادرش کیارش رخ می‌دهد تصمیم می‌گیرد به کمک اختراعش میکرو گجت در مبارزه با ساقیان مواد مخدر، پلیس را یاری دهد.

ادامه تولید«علی البدل»

تاکنون حدود 30 درصد از سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در روستاهای شورین، ورکانه و اُشتران همدان مقابل دوربین رفته است.

به گزارش فارس، این روزها گروه تولید حدود 30 درصد از کل سریال را مقابل دوربین برده‌اند و مشغول به ضبط در خانه خان‌ها، حمام و محیط‌های فضایی و روستایی هستند.

مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، احمد مهرانفر، حسین محب اهری، هادی کاظمی، هومن حاج‌عبدالهی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و محسن تنابنده از بازیگران «علی‌البدل» هستند.

«قصه‌های تبیان» به سرانجام رسید

تولید مجموعه اپیزودیک «قصه‌های تبیان» بر اساس داستان‌های واقعی و موضوعات قرآنی به پایان رسید و احتمال دارد در ماه مبارک رمضان از شبکه ‌آی‌فیلم پخش شود.

آرش زینال‌خیری، مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «قصه‌های تبیان» به مهر گفت: ساخت مجموعه تلویزیونی «قصه‌های تبیان» توسط کارگردانان جوان به تهیه‌کنندگی زنده‌یاد فرج‌الله سلحشور و مشاور کارگردانی جمال شورجه و مشاور فیلمنامه منصور براهیمی جلوی دوربین رفت و احتمال دارد در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه‌ آی‌فیلم پخش شود.

عموها دوباره برای بچه‌ها اجرا می‌کنند

محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی معروف به عموهای فیتیله‌ای در ماه مبارک رمضان با «جشن فرشته‌ها» به استقبال بچه‌ها می‌آیند.

به گزارش روابط‌عمومی رسانه ملی، علیرضا آقایی تهیه‌کننده این برنامه گفت: ما می‌خواهیم به بچه‌ها این پیام را بدهیم که ماه رمضان بجز بخشی که مناسبت مذهبی دارد ماهی پر از شادی و برکت است و به همین دلیل هر شب ساعت 22 تا 24 شب، «جشن فرشته‌ها» را برگزار می‌کنیم و روز بعد، ساعت 16 و 20 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. در این برنامه که از روز سه‌شنبه 18 خرداد ماه، اولین قسمت آن پخش می‌شود علاوه بر عموهای فیتیله‌ای هنرمندان بخش کودک و نوجوان هم هنرنمایی می‌کنند.

«صباهنگ» برنامه‌ای برای اهالی دل

برنامه «صباهنگ» کاری از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صباست که امروز ساعت 10 از رادیو صبا پخش می‌شود. طنز و ترانه‌های درخواستی و شاد، بخش‌های مختلف برنامه را شکل می‌دهد.

«شرلوک هلمز» و «سرزمین آهن» در شبکه نمایش

به گزارش روابط عمومی سیما، سریال «شرلوک هلمز» محصول 1984 انگلستان با بازی ماندگار جرمی برت و سریال کره‌ای «سرزمین آهن» محصول 2010، از 18 خرداد هر روز از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

سریال «سرزمین آهن» هر روز ساعت 18 و 30 دقیقه پخش و روز بعد 3 بامداد و 13 و 30 دقیقه تکرار خواهد شد.

«شرلوک هلمز» نیز هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه پخش و روز بعد ساعت 4 و 30 دقیقه و 14 و 30 دقیقه تکرار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها