سارقان خانه استاد دانشگاه با شگردی عجیب 180 میلیون تومان از این خانه سرقت کردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۵۰

اوایل اردیبهشت امسال استاد دانشگاهی با حضور در شعبه اول دادسرای ناحیه 34 سرقت با طرح شکایتی گفت: استاد بازنشسته دانشگاه تهران هستم. چند هفته قبل تصمیم گرفتیم به دلیل صداهای ترسناکی که می‌شنیدیم، خانه‌مان را تعویض کنیم. این در حالی بود که طی چهار مرتبه 180 میلیون تومان پول و سند خانه‌ای در لواسان از خانه ما سرقت شد.

در ادامه ماموران چهار نفر را در این رابطه دستگیر کردند که سه نفر از آنها در وقت‌کشیک آزاد شدند. بازجویی‌ها از فرد بازداشتی ادامه داشت تا این‌که پسر متهم برای آزادی او به دادسرا مراجعه کرد. قاضی که به پسر متهم مشکوک شده بود، دستور بررسی تلفن همراهش را صادر کرد که در بازرسی آن نام سه متهم آزاد شده به دست آمد که نشان می‌داد، با متهم بازداشتی ارتباط دارند.

در ادامه سه سارق دوباره بازداشت شده و در بازجویی‌ها گفتند: شب‌ها کنار پنجره منزل این استاد دانشگاه می‌رفتیم و با ایجاد صدای ترسناک، وی و همسرش را می‌ترساندیم؛ پس از مدتی آنها ترسیدند و منزلشان را ترک کردند و ما در نبود آنها، از منزلشان سرقت کردیم. همچنین با سرقت اسناد منزل، وانمود کردیم که خانه‌ها را قولنامه کرده‌ایم.

سیدمحمود محمدی، دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران پس از تحقیق از متهمان آنها را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها