فرافکنی به سبک باشگاه استقلال

حاشیه‌سازی نکنید مظلومی سرمربی ماست!

در حالی که برکناری پرویز مظلومی از سرمربیگری استقلال و سکانداری علیرضا منصوریان در این تیم را باید قطعی شده دانست که باشگاه استقلال با وجود این‌که خود جایگاه مظلومی را متزلزل کرده، رسانه‌ها را متهم به حاشیه‌سازی می‌کند!
کد خبر: ۹۰۵۹۰۵

چند هفته ناکامی و نوسان در نتیجه‌گیری و شکست سنگین مقابل پرسپولیس که با اعتراض شدید هواداران استقلال همراه بود باعث شد هیات مدیره باشگاه در اولین نشست خود برکناری پرویز مظلومی را در دستور کار قرار دهد، اتفاقی که رای نیاورد و مسکوت ماند.

پس از باخت به تراکتورسازی و از کف رفتن قهرمانی لیگ هیات مدیره بازهم در این خصوص تشکیل جلسه داد و این بار مظلومی را برای یک بازی (دیدار با صبا) ابقاء کرد؛ اقدامی تحقیرآمیز که بخوبی نشان داد باشگاه دیگر مظلومی را نمی‌خواهد و صرفا به‌دلیل کمبود زمان او را نگه داشته است. پس از بازی با صبا و در حالی که استقلال سهمیه لیگ قهرمانان را گرفت هیات مدیره این بار بی آن‌که درباره سرمربی فصل آینده تیم موضع رسمی بگیرد، اعلام کرد مظلومی در فینال جام حذفی مربی استقلال است و مورد حمایت ما!

روشن است که در این موضوع، حمایت هیات مدیره باز هم برای همین تک بازی است. در مجموع این فعل و انفعالات در حالی انجام شد که برخی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با علیرضا منصوریان وارد مذاکره شدند. همچنین دیروز مقداد نجف‌نژاد رئیس هیات مدیره و مخالف اصلی مظلومی فاش ساخت که افشارزاده مدیرعامل باشگاه در روزهای گذشته با منصوریان مذاکره داشته و خود رئیس هیات مدیره نیز بشدت دوست دارد منصوریان سرمربی استقلال شود. هر چند خود نجف‌نژاد هم عنوان کرد که فعلا از مظلومی حمایت می‌کند!

در میان این اخبار، واکنش رسمی دیروز باشگاه خیلی جالب بود که رسانه‌ها را متهم به حاشیه‌سازی کرد در بیانیه‌ای که درباره سرمربی فصل بعد سکوت کرده است!

البته منصوریان هم بنا به مصلحت استقلال در آستانه فینال جام حذفی مذاکره با استقلالی‌ها را تکذیب کرده و خواهان حمایت از مظلومی شده است؛ حال آن‌که واقعیت چیزی غیر از این تکذیبیه‌های دو پهلو و مصلحت‌سنجی‌هاست!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها