نماینده کشورمان امشب در امارات به مصاف النصر می‌رود

تراکتورسازی؛ مصمم برای صعود

مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در شرایطی آغاز می‌شود که تراکتورسازی بعد از درخشش در مرحله گروهی و شاخ و شانه کشیدن برای همه مدعیان، امشب در امارات به مصاف النصر می‌رود.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۹

تراکتورسازی امسال به لطف جذب ستارگانی توانمند و البته باتجربه شدن در عرصه بین‌المللی، متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در لیگ قهرمانان ظاهر شد. این تیم که در فصول گذشته حضور ضعیفی در این عرصه داشت، این بار صعودی زودهنگام به مرحله حذفی داشت و با 12 امتیاز، ده گل زده و فقط سه گل خورده مقتدرانه راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد.

تراکتورسازان علاوه بر این در چند هفته پایانی لیگ هم مقتدرانه ظاهر شده و سرانجام در رتبه چهارم قرار گرفتند. این تیم با تکیه بر ستارگانی چون بختیار رحمانی، سروش رفیعی و مهاجم سیه چرده خود آلویز نانگ و دروازه‌بان مطمئنی به نام داوود اخباری، همچنین مدافع تنومندی چون شجاع خلیل‌زاده به‌مصاف حریف اماراتی می‌رود.

النصر که در مرحله گروهی در اصفهان 2 برصفر به سپاهان بحران‌زده باخت و در امارات با همین نتیجه تنها شکست خود در این رقابت‌ها را جبران کرد، باید نگران خط حمله زهردار تراکتور باشد؛ خط حمله‌ای که به وسیله هافبک‌های بازیساز خود بخوبی تغذیه می‌شود و کمتر حریفی در لیگ ایران توانسته آن را کنترل کند.

نماینده امارات که به عنوان تیم دوم گروه اول راهی این مرحله شد در مجموع پنج گل وارد دروازه حریفان کرد و در مقابل فقط چهار گل دریافت کرده است. هدایت این تیم به عهده ایوان یوانوویچ صرب است و این تیم نیلمار برزیلی، مهاجم سابق ویارئال را در ترکیب خود دارد و در لیگ امارات چهارم است.

دیدار برگشت و سرنوشت‌ساز این دو تیم 4 خرداد در تبریز برگزار می‌شود.

برنامه امروز لیگ قهرمانان: الهلال عربستان ـ لکوموتیو ازبکستان، النصر امارات ـ تراکتورسازی تبریز (ساعت 20 به وقت ایران)، ملبورن ویکتوری استرالیا ـ چونبوک موتورز کره‌جنوبی، اف‌سی توکیو ژاپن ـ شانگهای چین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها