واژگونی ظرف آب جوش، مرگ تلخ خواهر و برادر خردسال را در جنوب تهران رقم زد.
کد خبر: ۸۹۲۴۱۸
مرگ تلخ خواهر و برادر خردسال با آب جوش

به گزارش جام‌جم ، سوم فروردین امسال زوج افغان در حالی که دختر و پسر خردسال خود را که دچار سوختگی شده بودند در آغوش داشتند، وارد اورژانس بیمارستان یافت‌آباد تهران شدند.

با توجه به سوختگی این دو کودک شش ساله و یک و نیم ساله، آنها بسرعت بستری شدند. تلاش پزشکان برای نجات این خواهر و برادر خردسال ادامه یافت، اما دختر شش ساله به نام مینا دو روز بعد در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با گزارش مرگ او به بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران، جسد دخترک به پزشکی قانونی انتقال یافت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات در این باره آغاز شده بود تا این‌که با گذشت چهار روز از مرگ مینا، به بازپرس کشیک ویژه قتل گزارش شد پسر خردسال نیز تسلیم مرگ شده است. به این ترتیب جسد او نیز برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

این در حالی بود که بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد این دو کودک بر اثر سوختگی شدید در خانه جان باخته‌اند.

روز یکشنبه پدر کودکان با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران درباره علت مرگ کودکانش به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: من و خانواده‌ام در باقرشهر زندگی می‌کنیم. شامگاه سوم فروردین مهمان داشتیم. همسرم در حال پذیرایی از مهمانان بود و دو فرزندم و فرزند یکی از مهمانان در حیاط بازی می‌کردند که یکباره با شنیدن صدای فریادهای کمک‌خواهی از یکی از اتاق‌ها، به آنجا رفتیم.

وی اضافه کرد: پس از ورود به اتاق با صحنه دلخراشی روبه‌رو شدیم. همسرم روی گاز ظرف آب گذاشته بود که این ظرف واژگون شده و روی دختر و پسرم ریخته بود. سراسیمه آن دو را به بیمارستان منتقل کردیم، اما بعد از چند روز هر دو جانشان را از دست دادند.

مرگ آنها داغ سنگینی بر دلمان گذاشته است. یک لحظه همسرم از آنها غفلت کرد و این حادثه تلخ رقم خورد. بازپرس پرونده با توجه به این‌که محل فوت بچه‌ها در باقرشهر بود، پرونده را با عدم‌ صلاحیت رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرری ارسال کرد. همچنین دستور داد اجساد این دو کودک برای خاکسپاری تحویل خانواده‌شان شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها