لوزانو با شکست به ایران می آید!

شاگردان رائول لوزانو در لیگ والیبال لهستان مقابل حریف خود تن به شکست دادند.
کد خبر: ۸۹۲۰۸۲
لوزانو با شکست به ایران می آید!

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از تسنیم، تیم «چارنی چراد رادوم» که هدایت آن را رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد، در هفته بیستم و چهارم لیگ والیبال لهستان، موسوم به پلاس لیگا با نتیجه 3 بر صفر مقابل «اسکرا بلچاتو» تیم سوم جدول در حضور 2700 تماشاگر این تیم شکست خورد.

شاگردان لوزانو در 3 ست‌ متوالی با نتایج 25 بر 21، 25 بر 14 و 25 بر 20 نتیجه را به حریف واگذار کردند. این دیدار که 81 دقیقه طول کشید، آخرین حضور لوزانو به عنوان سرمربی تیم رادوم در ایگ لهستان و نخستین حضور «فیلیپ بلن» به عنوان سرمربی تیم بلچاتو بود. فیلیپ بلن، سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه و در حال حاضر،‌ مربی تیم ملی لهستان است.

رادوم با 14 پیروزی، 10 شکست، 52 ست برده، 42 ست باخته و 42 امتیاز در جایگاه ششم لیگ لهستان قرار دارد.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال بامداد روز دوشنبه 16 فروردین ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شود. حضور لوزانو در هفته دوم، تمرینات تیم ملی را وارد فاز جدیدی خواهد کرد و ملی پوشان با تمرینات سنگین‌تر خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده‌تر خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک با تیم‌های استرالیا، چین، ژاپن (میزبان)، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه برای چهار سهمیه المپیک که به تیم‌های اول تا سوم و بهترین تیم آسیایی تعلق می‌گیرد، مسابقه خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها