مرد جوان برای ازدواج با خواهرزاده همسرش، دختر 15 ساله را فریب داد و تشویق به فرار از خانه کرد.
کد خبر: ۸۸۲۷۵۷

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زنی جوان هراسان با مراجعه به دادسرای امور جنایی از ربوده شدن دختر 15ساله‌اش توسط شوهرخواهرش خبر داد. این زن در شکایتش مدعی شد: در طایفه ما رسم است همه ازدواج فامیلی کنند، اما خواهرم چند سال قبل عاشق پسر جوانی شد و با او ازدواج کرد. شوهرخواهرم ابتدا مرد خوبی بود، اما یکباره رفتارش عوض شد و ادعا کرد نمی‌تواند با خواهرم زندگی کند. روز گذشته متوجه شدم دخترم تینا در خانه نیست. هرچه با تلفن همراهش تماس گرفتم، جواب نداد. ساعتی بعد متوجه شدم از عماد، شوهرخواهرم نیز خبری نیست. چون احتمال می‌دادم تینا با او باشد، با تلفن همراه عماد تماس گرفتم و مرد جوان ادعا کرد دخترم به عقد موقت او درآمده است. حرف‌هایش باورم نمی‌شد تا این که دخترم حرف‌های او را تائید کرد. من می‌دانم تینا خام حرف‌های او شده است. داماد خانواده ما تنها راه‌حل بازگرداندن دخترم را اجازه ازدواج با او اعلام کرد.

با اعلام این شکایت، تحقیقات برای شناسایی عماد و بازگرداندن دختر نوجوان به خانه آغاز شد.

سرانجام با گذشت یک هفته مرد جوان حاضر شد با وعده اجازه ازدواج، دختر جوان را به خانه برگرداند. با بازگشت عماد و تینا، مرد جوان توسط ماموران کلانتری خزانه بازداشت شد.

با انتقال متهم به دادسرا، او در بازجویی‌ها مدعی شد: من حسابدار یک شرکت هستم. چهار سال قبل با همسرم ازدواج کردم، اما با او تفاهم نداشتم تا این که عاشق خواهرزاده همسرم شدم و با او صحبت کرده و او قبول کرد به عقد موقت من درآید. در این یک هفته من و تینا زندگی آرامی داشتیم، اما به اصرار خانواده‌اش برای ازدواج رسمی، او را به خانه مادرش آوردم که دستگیر شدم.

با اظهارات مرد 26 ساله ازدواج موقت او با دختر 15ساله باطل و تحقیقات بیشتر در این‌باره آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها