
به گزارش جام جم ورزشی ، مسعود رضاییان با ارسال نامهای به علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به "ادامه دار بودن ناداوریها علیه ملوان" ابراز کرد و نوشت در صورت ادامه دار بودن این وضعیت دیگر سکوت نخواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه ملوان در قسمتی از نامه اعتراضی باشگاه ملوان خطاب به دبیرکل فدارسیون فوتبال تاکید و درخواست کرد که اگر اشتباهات پشت سر هم و مشکوک باز هم در دیدارهای ملوان پیش بیاید، حق ضایع شده ملوان را از طریق مراجع بالاتر و نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی و حتی فراتر از آن با ارسال نامه به ریاست محترم جمهور، پیگیری خواهد کرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند