انگیزه قتل جوان پشت دیوار سکوت قاتل

مرد جوانی که در نزاعی مرگبار مرتکب قتل شده بود، در حالی تسلیم پلیس شده که از بیان انگیزه‌اش خودداری می‌کند.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 9 شب سه‌شنبه گذشته اهالی خیابان ناطقی در تماس با پلیس از درگیری مرگبار دو نفر از اهالی خبر دادند. بلافاصله ماموران کلانتری 109 بهارستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و با جسد غرق خون مردی جوان رو به رو شدند.

یکی از شاهدان ماجرا در مورد علت درگیری گفت: ساعتی قبل حسین که کارگر یک مغازه مرغ فروشی است به محله آمد و با سد کردن راه مقتول که همسایه ما بود، به جرو بحث با علی پرداخت. دقایقی بعد قاتل با چاقویی که همراهش بود ضربه‌ای به مرد جوان زد و پس از تهدید اهالی، فرار کرد.

با شناسایی هویت قاتل 22 ساله، ماموران به محل کار او در خیابان ایران رفته و تحقیقات از صاحب مغازه را آغاز کردند. مرد میانسال دربازجویی‌ها گفت: حسین بعد از اتمام سربازی اش از چندماه قبل در مغازه‌ام به کار مشغول شد. او پسر آرامی بود و سرش به کارش بود اما از چند روز قبل با مقتول درگیری داشت و چندباری نیز با هم دعوا کردند.

با اظهارات صاحب مغازه ماموران متوجه شدند حسین پس از قتل، متواری شده و هیچ ردی از او وجود ندارد. در حالی که سه روز از قتل مرد 36 ساله می‌گذشت، قاتل عصر جمعه با مراجعه به کلانتری باقرشهر قرچک خود را تسلیم پلیس کرد.

حسین در بازجویی‌های اولیه با بیان این که با مقتول اختلاف قبلی داشته است، با اظهارات متفاوتی انگیزه اصلی قتل مرد جوان را بیان نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها