حسین احدی برادر رضا احدی از محبوب ترین بازیکنان دهه 60 باشگاه استقلال در برنامه "ورزش ، حاشیه ،متن"کاری از گروه ورزش وتفریحات گفت.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۵
وقتی احدی برای اولین بار کفش های فوتبالی اش را پوشید

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از شبکه رادیویی ایران ، وی گفت: تشیع جنازه قرار است روز چهارشنبه ساعت 9 صبح ازورزشگاه امجدیه (نان آوران)صورت بگیرد.همچنین مراسم ختم ایشان (سوم آن مرحوم) جمعه در مسجد جامع شهرک غرب ساعت 10 تا 11:30 صبح برگزار می شود.

وقتی گوینده برنامه از برادر مرحوم احدی می خواهد که خاطره ای از این تازه در گذشته بگوید او می گوید: خاطره که زیاد داریم ولی یک خاطره دارم که همیشه در ذهنم باقی مانده است. یادم هست خدا بیامرزه پدرم را ما کوچیک که بودیم خودم هم فوتبال بازی می کردم آن موقع کفش فوتبال نداشتیم اولین بار که کفش فوتبال را در کفش ملی دیدیم با پدرم رفتیم تا ایشان برایمان کفش بخرد پدرم می خواست برای جفتمان کفش کتانی بخرد که ما گفتیم اول او بگذارد که ما کفش فوتبال را بپوشیم و یه امتحان کنیم ، بعد آن را در می آوریم و کتانی می پوشیم گفت باشه. صاحب مغازه دوجفت کفش فوتبال آورد ما هم آن را پوشیدیم اندازه مان بود.به سرعت از کفش ملی فرار کردیم و پدرمان مجبور شد پول کفش ها را برایمان حساب کند این خاطره همیشه توی ذهنمان باقی مانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها