توصیه سازمان گردشگری روسیه

به جای ترکیه و مصر به ایران بروید

رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه خبر داد:

ایران امن ترین کشور جهان برای گردشگری

رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه گفت: ایران از توانمندی کافی برای تامین امنیت گردشگران خارجی برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۰
ایران امن ترین کشور جهان برای گردشگری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ اولگ سافونوف گفت: مقام‌های روس بر این باورند که ایران کشوری کاملا امن است و هیچ شکی ندارم که دولت این کشور امکانات کافی برای تامین امنیت گردشگران روس را در اختیار دارد.

وی در این دیدار که با حضور احمد حیدریان معاون سفیر ایران در مسکو برگزار شد با اشاره به همکاری میان سازمان های گردشگری ایران و روسیه افزود: ذخایر و ظرفیت های بسیار بزرگی در عرصه گردشگری داریم و می توانیم جریان گردشگری میان دو کشور را چند برابر افزایش دهیم.

رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه همچنین از پیشنهاد خود به وزارت امور خارجه روسیه برای ایجاد تسهیلات در صدور روادید برای گردشگران ایرانی و روس خبر داد.

سافونوف افزود: در راستای تلاش‎ها برای افزایش سفر گردشگران دو کشور تعداد پروازهای منظم میان دو کشور در سال 2016 افزایش می یابد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری در تهران در ماه آینده گفت: از 16 تا 19 ماه فوریه 27 تا 30 بهمن در تهران نمایشگاه برگزار خواهد شد و روسیه در آن شرکت می کند.

رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه با بیان اینکه روسیه کشور کثیرالملل است، افزود: بخش قابل توجهی از جمعیت روسیه را مسلمانان تشکیل می دهند و برای گردشگران ایرانی امکان استفاده از غذای حلال در روسیه وجود دارد و مساجد فراوانی در این کشور وجود دارد که قابل دسترس هستند.

وی ادامه داد: برای معرفی شایسته ایران تلاش زیادی می کنیم و علاقه مندیم جمهوری اسلامی نیز به نوبه خود برای معرفی روسیه به عنوان گردشگرپذیر به شهروندان خود تلاش کند در این عرصه پتانسیل های بسیار بزرگی برای همکاری دو کشور وجود دارد ایران کشور با سنت دیرینه است و فرهنگ ویژه غنی خود را دارد که بسیار جذاب است.

سافونوف خطاب به رحمانی موحد و هیئت همراه گفت: آرزو دارم دیدار شما از مسکو منجر به توسعه همکاری های دو کشور در عرصه گردشگری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها