زنان جویای کار طعمه گروگانگیری مرد قمارباز

مرد شرور که با همدستی همسرش، زنان جویای کار را در زیرزمین متروکه گروگان می‌گرفت و از آنها اخاذی می‌کرد، با شکایت آخرین طعمه‌اش دستگیر شد.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۱
زنان جویای کار طعمه گروگانگیری مرد قمارباز

به گزارش جام‌جم ، 24 آذر امسال زنی 36ساله با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت، از دوستش و سه مرد غریبه به اتهام گروگانگیری و سرقت شکایت کرد.

زن جوان به نام مهسا در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: همسرم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر داشت و چند ماه قبل با مراجعه به دادگاه خانواده از هم جدا شدیم. بعد از طلاق برای این که بتوانم مخارج زندگی خود و پسر 11 ساله‌ام را تامین کنم، تصمیم گرفتم سر کار بروم. موضوع را به دوستانم گفتم که چند روز قبل یکی از دوستانم به نام پریا، با من تماس گرفت و مدعی شد کار مناسبی برایم پیدا کرده است. بعد هم برای صحبت با مدیر شرکت مرا به خانه‌ای در محله جوادیه برد.

وی اضافه کرد: وقتی وارد خانه شدم، چند مرد غریبه نیز آنجا بودند که در میان آنها محسن همسر موقت پریا را شناختم. دقایقی از حضورم در آن خانه نگذشته بود که محسن مرا به داخل زیرزمین برد و با قفل کردن در آنجا تهدید کرد تا زمانی که پول‌هایم را به او ندهم مرا آزاد نمی‌کند. ابتدا تهدیدش را جدی نگرفتم اما بعد از سه ساعت، دو مرد قوی هیکل به زیرزمین آمدند و با چاقو مرا تهدید به مرگ کردند. از ترس نمی‌دانستم چه کار کنم؛ به همین خاطر سه میلیون تومان پس‌اندازم را به آنها دادم و بعد از گرفتن پول، آنها مرا آزاد کردند. چند ساعتی که گروگان محسن بودم فهمیدم او خانه‌اش را به پاتوقی برای مصرف مواد و قمار بازی تبدیل کرده است.

با شکایت زن جوان، بازپرس پرونده به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی دستور شناسایی محسن و همدستانش را داد. سرانجام سه‌شنبه گذشته مرد 33 ساله همراه چند پسر جوان در مخفیگاهش در محله جوادیه شناسایی و دستگیر شدند. با انتقال شش متهم دستگیر شده، تعدادی از آنها مدعی شدند هیچ نقشی در ربودن زن جوان نداشته و تنها برای مصرف مواد مخدر و قمار به خانه متهم رفته بودند.

در ادامه محسن در بازجویی‌ها به ربودن زن جوان اعتراف کرد و گفت: دو سال قبل با پریا آشنا شدم و او را به عقد موقت خود درآوردم. چون سابقه‌دار بودم و دوستان زیادی داشتم، آنها برای مصرف مواد به خانه‌ام رفت و آمد داشتند و از این طریق درآمد داشتم. مدتی پیش در قمار هر چه را داشتم از دست دادم؛ به همین خاطر از پریا خواستم زنانی را که اعتیاد دارند یا دنبال کار هستند به خانه‌ام بیاورد تا با زندانی کردن آنها بتوانم اخاذی کنم. با پولی که از زنان می‌گرفتم دوباره قمار می‌کردم. برای این که بتوانم نقشه‌ام را عملی کنم، از دو دوست دیگرم نیز کمک گرفتم. زنان را تهدید می‌کردیم تا شکایت نکنند.

وی افزود: اولین بار پریا یکی از دوستان 27ساله‌اش را آورد که از او یک میلیون تومان اخاذی کرده و تهدید کردیم اگر شکایت کند رازش را برملا می‌کنیم تا آبرویش برود. بعد از آن نیز سه دوست دیگرش را به بهانه کاریابی به خانه‌ام آورد و از هر کدام از آنها دو تا چهار میلیون تومان پول گرفتیم. چندی قبل پریا مدعی شد دوستش مهسا تازه از همسرش جدا شده است و چند میلیونی پول دارد؛ به همین خاطر ما هم وسوسه شدیم از زن جوان اخاذی کنیم. آن روز وقتی مهسا به خانه‌ام آمد، همراه دو همدستم او را تهدید کردیم اما زن جوان در برابر ما مقاومت کرد. برای این که او را مجبور به پرداخت پول کنیم در زیرزمین زندانی‌اش کردیم. زن جوان وقتی فهمید تهدید ما جدی است، حاضر شد سه میلیون تومان برای آزادی‌اش پرداخت کند.

با اعتراف سردسته باند گروگانگیری و اخاذی به سرقت از پنج زن جوان، او با دستور محمد مهدی مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت بازداشت شد.

همچنین تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی و دستگیری پریا و دو همدست دیگر او آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها