مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، از هنرمندان دعوت کرد تا در رویداد هنری سالانه پیشواز بهار با عنوان «بهارستان» شرکت کنند.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۰

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر عیسی علیزاده گفت: استفاده از نماد‌های شهری ویژه عید، ترمیم نقاشی‌های دیواری پایتخت و... بخشی از وظایفی است که در قالب طرح پیشواز بهار از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌شود و در این طرح با بهره‌گیری از نظر هنرمندان مطرح در حوزه‌های نقاشی دیواری، مجسمه‌های شهری، گرافیک، تصویرسازی و... با خلاقیت هنرمندان چهره جدیدی از پایتخت را به تهرانی‌ها نشان خواهیم داد.

او افزود: سازمان زیباسازی شهر تهران، در ادامه فعالیت‌های خود در زمینه هنرهای شهری، همزمان با اجرای طرح پیشواز بهار توسط شهرداری تهران، رویداد هنری بهارستان (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) را برگزار می‌کند. در این طرح از تمامی هنرمندان رشته‌های هنری به ویژه هنرمندان تجسمی، دعوت شده تا با ارائه ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و پیشنهاد‌های خود در این رویداد هنری مشارکت کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران فرا رسیدن فصل بهار و ایام عید نوروز را فرصت و فضایی مناسب به منظور حضور و مشارکت هنرمندان در فضاسازی خلاقانه محیط شهری از طریق آفرینش هنری دانست و گفت: این رویداد در بخش‌های، گرافیک، نقاشی، مجسمه‌سازی و هنرهای محیطی در مناطق ۲۲ گانه تهران با دبیری سیدمجتبی موسوی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها