سارقان مسلح پایگاه هلال‌احمر دستگیر شدند

اراذل و اوباش تحت تعقیب با دستبرد مسلحانه به پایگاه هلال‌احمر، خود را از اعضای داعش در ایران معرفی کردند. متهمان در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۶

به گزارش جام‌جم، ساعت یک بامداد پنجشنبه افراد مسلح با تهدید اسلحه کلاشینکف و کلت وارد ایستگاه امداد و نجات هلال‌احمر در کیلومتر 35 جاده تهران ـ قم شدند. افراد مسلح که صورت خود را پوشانده بودند، با تهدید امدادگران مدعی شدند از اعضای داعش هستند و قصد کشتن افراد حاضر در این پایگاه را دارند.

آنها سپس دست و پای افراد حاضر در این پایگاه را بستند و تهدید کردند اگر مقاومتی کنند، کشته می‌شوند. این افراد که اصرار داشتند خود را از اعضای داعش معرفی کنند، با سرقت یک دستگاه پراید، پول نقد، آمبولانس و تجهیزات هلال‌احمر از محل فرار کردند.

امدادگران به سختی دست و پای خود را باز کرده و در تماس با پلیس، موضوع را اطلاع دادند. با توجه به اهمیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران در محل سرقت حاضر شده و تحقیقات برای دستگیری افراد مسلح را آغاز کردند.

در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد، ادعای دزدان دروغ بوده و آنها برای ایجاد فضای وحشت، خود را از اعضای داعش معرفی کرده بودند. در کمتر از 24 ساعت هویت دزدان مسلح شناسایی شد و ماموران آنها را بامداد دیروز در شهریار شناسایی و دستگیر کردند.

سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: با انتقال سارقان مسلح به پلیس آگاهی مشخص شد، آنها عضو گروهک تروریستی داعش نیستند و با این ادعا قصد داشتند افراد حاضر در پایگاه هلال‌احمر را بترسانند.

وی اضافه کرد: این افراد از اراذل و اوباش تحت تعقیب پلیس بودند که برخی از آنها در زمینه سرقت فعالیت داشتند. تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم اعضای این باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها